Virajda kayma, yol tutuşu

ben konileri taktıktan sonra araç virajlarda savrulmuyor
 
başka birşey kaldı mı? hızlı ve öfkeli diyorsun yani , bizim yapacaklarımızı belirtseydin keşke bunlar tipik rally aracı ve sürüş teknikleri yarışlara katılmayacağız :D
abı su an crxle ugrasıyurm 8 parca kule gergısı sıparıs ettım coıloverler geldı once yol tutusu ve fren ebc on arka balata kullanıyurm arabanın kaderı deyıstıı :D

sızın yapıcaklarınız bunlar abıı :) 7 tane yazmısım :D
 
ben konileri taktıktan sonra araç virajlarda savrulmuyor
haklısın spor yay ve sertleştirilmiş amortisör ve iyi bir lastikle yol tutuş yarı yarıya hatta çok daha fazla oranda artıyor ,konfor kaybını göze alırsanız tabii,benim araçta sırf yayların bile ne kadar işe yaradığını söktükten sonra anladım su an virajlarda arac yan yatacak sanıyorum ,ve yaylı haline oranla arka salınımın daha çok olduğu da aşikar zate.
 
beyler bosuna bosuna amortusor sertlestırmeyın paranıza yazık hıc brı seyede yaramıyor
 
herkez yazmıs bende yazıyım guzel yol tusu ıcın :)


1 coılover hr gıbı setlı yumusaklık ayarlı
2 kuge gergılerı on ust on alt arka ust atka alt kapı dıreklerı ust alt
3 specer lastıklerı dısa almak
4 ınce yanak lasıtık ve buyuk jant genıs taban lastık
5 ılerı surus egıtımı
6 vıraj ıcınde sol ayak frenı kullanmank bılmıyorsanız denemeyın :D
7 atka tekerlere ve on tekerlere camber vermek

sımdılık benım aklıma gelenler bunlar

Meli alemsin :)
 
sadece arka tarafı nasıl alçaltırız
 
Önden çekişli arabayla viraja girmek öyle kolay değildir. :)

Lastik jant kamber ayarı ve arabayı biraz alçaltmak sizin sorununuzu çözecektir.( bence )

Yada bir subaru alın böylece virajlarla kardeş gibi olursunuz :)
 
sadece yay kullnıldığında yük sadece amortisörlere binerek virajlardaki esneme azalmaz mı
 
En masrafsızı viraja yavaş girmek : )
 
Geri
Üst