Vectra C bujileri LPG için???

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Herkese selam. yeni nesil vectralarda kullanılan tek tırnaklı bujilerin ateşleme gücünün yüksek olduğu ve LPG kullanan çift tırnak bujili araçlarda daha iyi performans verdiği söyleniyor.bir usta bana aracındaki ift tırnak bujiyi çıkaralım vectra C bujisi al onu takalım dedi.ama önce sentille ayar yapması gerekiyormuş
ne düşünüyorsunuz bu konuda?
 
Benim astra da tek tirnak wardi lpg icin falan deyip taktilar cift tirnak bosh kullaniorum arabanin cekisi artti farkedeilir derece hemde seste bile fark war
 
zaten tırnakların önemi oluşan arkı tüm silindir içerisine tam olarak yaymak tek tırnak buji de vuruntu daha çok olur çift tırnak , 3 yada 4 tırnak lı bujilerde daha az olur . Buji olarak Bosh marka önerebilirim . saygılar...
 
vuruntu derken neyi kastettiniz?
 
orjinal bujiden şaşmayın bence
 
Araçlarda Orjinal Bujinin dışına çıkılmasına gerek yoktur.
 
Arkadaşlar bu konuyu yeniden hortlatacağım ama sanırım buji kablosu su koyverdi benim.araç kesiklik yapıyor düşük devirlerde bazen.benzinde yapmıyor.dedilerki vectra c nin 1.6 larda kullandığı bujiyi takarsan problem kalmaz dediler napacağımı şaşırdım.kabloyumu değiştirsem bujiyimi.üzerinde orjinal çift tırnak bujim var.üstelik kablolarda daha 8 aylık falan yani:(
 
Geri
Üst