• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Vectra B'ler Buraya..I LoVE Vectra.

im here
 
Ben varmıydım hatırlamıyorum bile , tazeleyelim.
 
ewt ewt tazeleiyn :)
 
bende varım arkadaslar :D
 
bende burdayım şşşş :D
 
bende varım arkadaşlar
 
bir zamanlar bende vardım :(:(
 
bana da yer varmıdır :D 2.0 dti-B-
 
bende varım uzun bir ardan sonra :):)
 
bi güncel diyelim yaf... olmuyo böyle canlanın grup 1 2 3 oooo... :D:D
 
Geri
Üst