Vectra B X20XEV Turbo Dönüşümü

weSti555

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
3,804
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
O087FgC.jpg


Bu olmasın ?
 

oflicorsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
304
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
8 kapı canım kardeşim :)

Bilen Yapar, Az Bilen Akıl Verir, Bilmeyen Eleştirir ,Yapamayan Çamur Atar !
Güzel proje canım kardeşim birdahakine 16 kapı takin fiberden çok iyi anliyorsunuz o alanda gelistirin kendinizi bırakın bilenler yapsin turbo islerini

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:01 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 20:58 ----------

İntercooler daki gozler beni benden aldı aman tanrım didim...
 

blackGSİ***ouzs

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
79
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hahahaha. Abi o nasil komik bir astradir yahuu.. araliksiz 2 saatir guluyorum. ;p gozler kalbin aynasidir. Kesin 450 hp bu..
 

blackGSİ***ouzs

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
79
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
X20xev donusumu deyip duruyorsunda swap motordan daha zor ve mesakkatli bi is oldugunu bilmiyosun yazik. C20let in potansiyelinin farkindasin ama tek bildigin c20let ve 450 hp. :)) zorla konu icinde boyle konusmalara neden oluyosunuz sen ve arkadaslarin. Konun kitlenecek hevesin yarim kalacak. Sunu yaptik bunu yaptik onuda yapicaz demek yerine resim paylas.yapiyosaniz tabi.. limuzin e c20let ile tek olabilirsin aslinda. 8 kapi filan demissin diye soyledim..
 

turkerrr

Kayıtlı Kullanıcı
52-Ordu
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
2,393
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
bilmeyen çamur atar falan diyeceğine bence tavsiye almalısın zira burada işten anlayan pek yok ...

aslanın arabası orjinal parçalarla dönüşüme uğradı ve sorunsuz günlük kullanılıyor ... kendi projenle birebir kıyaslama yapman pek mantıklı değil senin işin biraz maceraya kaçmış sorunsuz olmasını temenni ederim kolay gelsin ...
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Opel Garaj team konuya intikal etti, bakalım neler olacak :D Gelişmeleri takipteyim.
 

MaviGsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
398
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Siz bence burda meydanı biraz boş bulmuş bol kepçeden atıyorsunuz. Çünkü burdaki çoğu kullanıcı genellikte tune işinden uzak insanlar. Eğer çok güveniyorsanız projenize tech e de açında orda da takip edelim projenizi...

Aslanın aracına gelirsek maliyet, emek ve bilgi olarak emin olun sizin projenizden kat kat daha zordur ve çok daha stabil bir şekilde kullanılmaktadır. Araç günlük binilmekte ve yakıt olarak çok makul seviyede. Ayrıca dbn ölçümleride mevcut gerekirse özelden de size atabilir burda çoğu arkadaş yorumlayamayabilir ama sizin gibi üstün tampon tunerı arkadaş illaki yorumlayacaktır...

gelelim aracınıza racing yağ pompasından kastınız nedir???? marka model vs sqanırım gm yağ pompasının 9000dd ye kadar desteklediğinden bi habersiniz.

Ayrıca gt2871le kaç bar basmayı planlıyorsunuz ki min 450hp alacaksınız??? Daha önce yaptığınız astrayı mustang vs gibi bir dyno ilemi yoksa bizim sarp işi dyno ilemi ölçtünüz ayrıca astranın bloğu neydi merak ettim x20xev olmadığı aşikar çünkü o blok 1,6bardan sonrasına dayanmaz... Dayanması için bikaç işlem yapmanız gerekir ki 3 ve 4 silindir karpuz gibi yarılmasın. Ha derseniz ben gt28 takacam ama 1,5barı geçmeyecem o zamanda zaten 450 hp niz hayal olur. Malşum 450hp min demişsiniz o vakit blok için nasıl bir modifiye yaptınız??? Bu arada büyük pistondan kastınız sanırım 86,50 ama bence bu da talihsizlik olmuş çünkü zaten silindir duvarlarınız ince bu sefer en ufak retard da dahi 1,5 bar basmak riskli bu araçta...
Ha bu arada madem bloğu söktünüz ön yüzünde yağ kısmı mevcuttur sadece ufak bir torna işlemiyle orjinal yağ geri dönüşü açılabilir sandviçle vs uğraşmayın orjinal olsun diye dedim...
Ayrıca z20 ve x20 kapaklar aynıdır merak etmeyin sadece egzoz portundaki egr çıkıntısı farklı ki bence o kısmıda traşlayın madem tubular manifolt takıyorsunuz tam olsun ha yok onlarla uğraşmayım derseniz bence spa dan da konvansiyel bir manifolt işinizi görür...

Bu arada egzoz sübapları ne kullanmayı düşünüyorsunuz merak ettim ziraa 8bar pompa takıp 300hp destekli enjektörü bağırta bağırta işeteceğinizden ötürü egtniz tavan yapacak erimesin mazallah...

Ayrıca Aslan'ın arabasına z20 kapak var diye sizinki kolay demişsiniz de sizin taktığını 20ler kapakta aslanın arabasındaki kapakla aynı bilginize:) birde sormadan edemeyeceğim 305derece egzantrik nerden çıktı yahu hepi topu taktıpınız gt28 onun yerine aracınızın orjinalinde çıkan emme egzantriği ve yeni aldığınız ler kapağın egzoz egzantriğini kullanabilirsiniz 305 egzantrik turbo bi araç için komik olmuş...
 
Son düzenleme:

weSti555

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
3,804
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Opel Garaj team konuya intikal etti, bakalım neler olacak :D Gelişmeleri takipteyim.

Mert'cim intikal edecek birşey yok ve emin ol intikal ettiğimiz zamanlar olmuştur bazı durumlara, ama burada ki durum neye intikal edeceğini bilmemekten öteye geçemiyor malesef.
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
valla arkadaşlar olay fiber tampon muhabbetine dönüyor ama çağatay abilerin aldığı bir çok parçanın bende resimleri mevcut. hani sadece forumdan takip etmiyorum kendisiyle görüyoruzda facebooktan. aracı çevresinde birçok insan merakla bekliyor. araç komple boya yapıldıki boya 1000 tl'lik boya değil. fuara hazırlanan özel araç. zaten çağatay abiyi cengiz abi [MENTION=255]MOKIA[/MENTION] yakından tanıyor. yaptığı işleri biliyorlar.
ortada bir proje var saygı duymak lazım...
 
Üst