vectra b gt eksantrik teknik verileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan miynat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çok teşekkürler yarın baktırıcam ama biliyosunuz orayı ayarlamak çok zor hele bir diş kaydıysa uğraşmak istemeyip Sorun Yok düzgün takılmış falan derler eminim :( bakalım nolcak...
tekrar teşekkürler.
kendin bakabilirsin külbütör kapağının üstünde 2 tane çentik vardır egzantirik kasnaklarının üstündede iki tane üçgen şeklinde çentik var çentikler birbirlerine bakıcak
yani kapağın üstündeki çentik egzantiriğin üstündeki çentiğe bakıcak
alt tarafında işareti vardır.
 
kendin bakabilirsin külbütör kapağının üstünde 2 tane çentik vardır egzantirik kasnaklarının üstündede iki tane üçgen şeklinde çentik var çentikler birbirlerine bakıcak
yani kapağın üstündeki çentik egzantiriğin üstündeki çentiğe bakıcak
alt tarafında işareti vardır.


evet işte o ayarı tutturana kadar en az yarım saat uğraştılar çok gergindi triger kayışı zor taktılar ve en son gördüğüm kadarıyla bütün dedikleriniz olması gerektiği gibi takılmıştı ama bir diş kaymış olma ihtimali olabilir belki gözden kaçırmışlardır. bakıcam sabah ilk iş :good:
 
dereceli egzantrik,chıp,emme manıfoldu,regülatör,pompa,heders,egzost ile 196 ps net almanız lazım x20xev den ama profça yapmalısınız 136/196 zira bnm 95 gt bunları vermişti zamanında


yalçın abicim benim aracımda 99 vectra gt.chip olayını bilmiyorum bide regülatör pompayı diğerleri var orjinal olarak.bu 196 ps yi almak için ne yapmayalım abi.
 
dereceli egzantrik,chıp,emme manıfoldu,regülatör,pompa,heders,egzost ile 196 ps net almanız lazım x20xev den ama profça yapmalısınız 136/196 zira bnm 95 gt bunları vermişti zamanında

yalçın abicim benim aracımda 99 vectra gt.chip olayını bilmiyorum bide regülatör pompayı diğerleri var orjinal olarak.bu 196 ps yi almak için ne yapmayalım abi.


sizde şuan yalçın abinin dediklerinden Headers hariç diğerleri mevcut değil ne yazıkki.

emme manifoldu olarak sanırım Lexmaul falan kastetmiş, dereceli eksantrik de sizdekiler değil sanırım daha yüksek dereceli olanlardan +chip +regülatör +benzin pompası +egzoz..

150 hp aracınız var mekanik olarak orjinalliğini hiç bozmayın bence sadece chip yaptırın bir de egzoz olabilir. diğerleri hem riskli hem pahalı hem de geri dönüştürmesi zor işlemler..
 
sizde şuan yalçın abinin dediklerinden Headers hariç diğerleri mevcut değil ne yazıkki.

emme manifoldu olarak sanırım Lexmaul falan kastetmiş, dereceli eksantrik de sizdekiler değil sanırım daha yüksek dereceli olanlardan +chip +regülatör +benzin pompası +egzoz..

150 hp aracınız var mekanik olarak orjinalliğini hiç bozmayın bence sadece chip yaptırın bir de egzoz olabilir. diğerleri hem riskli hem pahalı hem de geri dönüştürmesi zor işlemler..

peki abi bu chipin bi zararı olur mu araca.beyin resetlenirse sonradan eskiye dönmez değil m. bide kaç hp alırım arabanın ivmelenmesi nasıl.son olarak ise bana kaça mal olur bu yazılım.nerelerde yapılıyor?
 
peki abi bu chipin bi zararı olur mu araca.beyin resetlenirse sonradan eskiye dönmez değil m. bide kaç hp alırım arabanın ivmelenmesi nasıl.son olarak ise bana kaça mal olur bu yazılım.nerelerde yapılıyor?


sorularının cevapları çok değişken :)

chip için kimisi zararlı diyor kimisi zararsız diyor bence de zararsız ama doğru ellerde yaptırmak ŞART.
dışardan yeni yazılım yükleniyor veya beyindeki chip değiştiriliyor. eski yazılım geri yüklenince veya eski chip takılınca eskisi gibi olur.
kaç beygir alacağın motorun sağlığına ve chip'in agresifliğine göre değişir. chip ne kadar agresif olursa risk de o kadar artar ama 165-170 hp sağlıklı güç alabilirsin. chip'i diğer modifiyelerden sonra yaptır.
yapan yere göre fiyat da değişir tabi. benim bildiğim izmir'de best-servis var istanbul'da mehmet gazihan usta var...

forumda geçmiş konularda her şey yazıyor iyice araştır...
 
Geri
Üst