triger değişimi ve sente ayarı

eyyup29

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
241
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Çok tşk ederim içim rahat şimdi demekki kısa mesafede 1.2. viteste çok kullanılırsa ve motor ısınmazsa opel arabalar 35 kuruş yakabilir. Kısa mesafe bu şekilde kullandım 35 kuruş yaktı şaşırdıydım acaba triger değişimimi hatalı oldu diyrodum.
 

muratsert

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
triger kayışını kendşim değiştirmeyi düşünüyorum ? sente ayarını hiç bozmadan yani dişlileri yerinden oynatmadan çıkarıp takarsam sorun olmayacak gibi ?
 

aslan_7643

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
75
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merhaba arkadaşlar
geçenler de aracımın sente ayarını baktırmaya gittim çünkü çekişte düşüklük ve 140-150 yi geçmiyor bu hızlara gelirkende çok zorlanıyodu ve çok çabuk ısınıyodu çok sık fan açıyodu.bu şikayetlerden dolayı gitmiştim
bana dedikleri şey bunlarda sente ayarı 1 diş dahi bozuk olsa motorda büyük hasarlar verebileceğini söyledi ve araca hiç bir şey yapmadan geri gönderdi acaba dedikleri doğrumudur?yardımcı olursanız sevinirim
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
opellerin tiriger setini değiştirmek çok hassas bir konu olsa gerek o kadar farklı marka araç kullanan tanıdığım var bir tek opel kullanıcıları şikayetci bu konuda.
hicte öyle degil....bu sorun tüm araclarda olabilir...sorun senteye oturtamayan ustalarda...arti bu problem opele mahsus degil,sente ayarini yapan ustalarda...problem sente ayari aleti olmadigindan ve göz karari acele yapilisinda...senteye oturtulunca motoru elle aku sökük iken bir tur yaptir bak bakalim uyuyormu??? iste bunu deneyip yani trigeri tekrar kontrol etmek lazim eger alet yok ise...taktiginda uyar turda uymayabilir tek dis...:D
 

volkansan

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
567
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
benim2 diş atlamıştı. aracım resmen gitmiyordu. sente ayarından olduğu ise 6 ay sonra anlaşıldı.
 

busenedeburdayim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
246
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
şuanki aracınız değildir inşallah volkan bey,,,daha öncekimi
 

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
bir önceki değişimde 1 diş atlak takılmış aracın rölantideki anlık tüketimi 1.1 idi sürekli. düzgün sente yapılınca 0.6-0.7 ye düştü ayrıca devir saatinde ufak oynamalar oluyordu rölantide şimdi ibre o kadar sabit duruyorki ve titreşim müthiş azaldı motordaki sonuç olarak sente ayarı deyip geçmeyin opellerde bi çok bulunamayan arızaların sebebi aslında sente ayarı olabilir
 

volkansan

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
567
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
bir önceki değişimde 1 diş atlak takılmış aracın rölantideki anlık tüketimi 1.1 idi sürekli. düzgün sente yapılınca 0.6-0.7 ye düştü ayrıca devir saatinde ufak oynamalar oluyordu rölantide şimdi ibre o kadar sabit duruyorki ve titreşim müthiş azaldı motordaki sonuç olarak sente ayarı deyip geçmeyin opellerde bi çok bulunamayan arızaların sebebi aslında sente ayarı olabilir
sixzin yine 1 dişmiş, benim 2 diş atlatarak takmış, araba sanki reno 12 gibi çalışıyordu.
 

murti2001

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2009
Mesajlar
264
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
çünkü her usta opelden anlamaz işinin ehli bir yere götürmek lazım özel ya da yetkili ama opel servisi olması lazım diye düşünüyorum
aynen katılıyorum,bundan yaklaşık 5 ay önce özel serviste değiştirdim ve çok memnunum,herhangi bir sorun yaşamadım.onun için özel veya yetkili servis haricinde başka bir yere mecbur kalmadığım sürece gitmiyorum...
 
Üst