toshıba ya yazıklar olsun

arkadaşlar ben ilkerin teyze oğluyum ama bildiğim kadar şarjda takılı kullanmaz elektrik olmayan ortamda bataryasını takar kullanır .o şimdi servise gider orada istediği hizmeti alamazsa kalkar kavga eder o laptopuda çöpe atar ama asıl enteresan olan cd olayı orjinal cdleri açıp diğer cdler boş cd gibi göstermesi garip
 
ben aldığımda bile 56 dk olarak gösteriyordu tam dolu olduğunda ben yüksek performansta kullandığım için önemsemedim 56 dk şimdi iyice yoldan çıktı 4 dk düştü ayrıca prize takılı olarak ta kullanmam ama garanti belgesindede batarya ömru 6 ay yada şu kadar ay diye belirtmiyor uluslar arası olarak 2 sene garantilidir diyor. cd olayına anlam veren varmı peki arkadaşlar
 
boş cd gösterme olayı cd rom dan kaynaklanıyor bazı cd rom markaları korsan cd lere karşı korumalı olduğu için ondan kaynaklanıyordur.
 
ya ben baska bır bılgısayardan word dosyası attım onudamı acmıyacak oyle bir şey olamaz.dvd veya cd romunuz arızalıdır onu mutlaka degıstıttırın.ama pilde 6 ay garantı verıyorlar.onun ıcın yapacak bır sey yok.
 
ilker abi bataryayı bana gönder karaköy deki pasajlara baktırayım.
 
ilker abi bataryayı bana gönder karaköy deki pasajlara baktırayım.
sinan serviste görüşeyim olmazsa öyle yapabilirimde karaköyde bakarız cd olayında ilk aldığımda yapmıyordu son bi haftadır yapıyor dvdd rom da bi arıza söz konusu sanırım onuda inşallah garanti kapsamı yapmazlar
 
bende a200-1ub var hiç başıma hiç böyle birşey gemedi .ama bataryası çok dandik
 
ilker pil konusunda sonuç alman zor. beratin dediği gibi karaköye selanik pasajına git. ama orjinal dışı cd okumaması enteresan. bu onların problemi bu konuda kavga edebilirsin. elemanlara pek yüklenme çünki omların görevi müdürlerinin verdiği talimatla bi an önce sorunlu müşteriyi sepetlemek, sen sana yuvarlak laflar ederlerse direk servis müdürü ile görüş. sonrasında bu cd okumama probleminin garanti dışı derlerse yazılı olarak bunu iste mahkemede kullanacağım diyerek. toshiba türkiye genel müdürlüğü ara. ben macbook umun garanti dışı arızasını bastıra bastıra servisin salaklığından da istifade ederek (kendileri beni salak yerine koymaya çalıştılar ama kendileri salak yerine düştüler) 50 euroluk cd yazıcısı servisini beş kuruş vermeden yaptırdım:) içine dvd koruma kağıdı kaçmıştı ve dvd dışarı çıkmıyordu normal olarak servis ücretini sordum 50 euro servis ama önce servislikmi bir bakarız merak etmeyin ve parça değişecekse parça ücreti dediler bende tamam dedim ama bir şartla. bunu servise alın problem kaynağı buysa tamirat gerekiyorsa yapmayın dedim çünki ankarada serviste arkadaşım var oraya gittiğimde yaptırırım dedim. servisteki kadın da çok akıllı ya 1 hafta oyaladı beni sonunda konuşmalar aynen şöyle:
-biz onu bilkoma yolladık zafer bey
-eee neolacak
-orda bakacaklar.
-peki onaysız yapılmasın
-peki zafer bey
ertesi gün aradım ne oldu geldimi mekine ankaraya gideceğim onu bekliyorum alayımda götüreyim bişey yapılmıyorsa
kadın dediki bilkom yaptı bunu ücret 50 euro gelin alın.
o anda sakince kadına dediklerim...
... hanım ben size teslim ettimmi makinayı
-eveet
-size bilkoma yollayın dedimmi siz servis değilmisiniz
-evet ama bilkom isterse biz yollamak zorundayız
-o zaman bilkom istesin parayı benden alabiliyorsa ben size Ankara da yaptıracağımı söyledim siz bana sormadan neden yolladınız ve neden onay almadan arızayı giderdiniz. ben size bunun ücretini ödemem 10 dakika sonrada gelir alırım makinamı
- o zaman biz makinayı eski haline getirelim öyle verelim...
-ne yaparsanız yapın almaya geliyorum aynı eski arızalı şeklinde istiyorum ama ona göre. bunuda servis kayıt fişine ekleyin dedim.
ardından da ... hanım ben size durumu açık şekilde anlattım sizin benden onay almadan yapmaya hakkınız yoktu. benim muhatabım sizdiniz ben makinayı bilkoma değil size bıraktım dedim aynı eski şeklinde istiyorum dedim.
makinayı almaya gittiğimde kadında surat 1 karış baktım dvd dışarda kağıtta dışarda
dedim ne oldu arızalı teslim edecektiniz. kadın tamamdır oldu ücret almıyoruz dedi. bende zaten vermeyecektim biliyorsunuz dedim ve aldım makinamı...
kısaca serviste baştan herşeyi konuşun problem halinde müdürle konuşun. benim olayda da kadın cesaret edemedi arızalı şekilde vermeye öyle olsa bilkomu arayıp başına gelecekleri tahmin ettirdim telde çünki:)
hadi kolay gelsin İlker, gelişmeleri yaz sakin ol hakkını ara ama kendini ezdirme ok...
gitmeden önce toshiba genel müdürlükten ön bilgi alıp servise gidersen daha iyi olur... call center işe yaramaz müdürlükle konuş...
 
bu arada cd rom un gözünü alkol damlatılmış pamukla silmende netice verebilir. serviste ilk yapacakları bu:) tabi onlar özel sıvı kullanıyor:)
 
cd-rom da böyle bişey gelmedi başıma benim de.. sonuçta ben de toshiba satellite m30 serisi kullanıyor-dum.. geçen ay sattım :/ gitti canıım laptop'ım.. yenisi gelecek bakalım..
 
Geri
Üst