Tekleme Yani Silkeleme Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sohbet38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Lpg de 2000 devir altında tekleme için, bobin değiştirdim, sorunum kalmadı.

Saygılar.
HTC cihazımdan gönderildi.

Beni çok etkilemiyor sürüş tarzı sert olmayınca silkeleme yapmıyor:rolleyes:
Ama öneri için teşekkür ederim özgür kardeşim benim.

aynı sorundan arabayı sattım. kalibrasyon ile en aza indirdik ama yinede vardı. kit aynı landirenzo idi

Sen satmaya bahane aramışın üstadım:D
Ama daha iyisini almışın salla gitsin:)
 
gökhan şöyle söyleyeyim. montajdan önce boğaz kelebeği ve egr yetkili serviste temizlendi montajı servis yaptı zaten. montajdan sonra tekleme yaptığı için buji ve kablolar değişti. gaza yüklenince 1900 devir civarında araç resmen zıplıyordu. tech2 cihazına bağlı km lerce kullandık hata vermedi bobini sıfırı ile değiştirip denedik olmadı defalarca kalibrasyon yapıldı olmadı. enjektörler sökülüp yeniden takıldı yine olmadı. tüm sistem sıfır yenisi ile değiştirildi yani yeniden montaj yapıldı olmadı. en son montajı yapan usta ile bilgisayara bağladık çıktık yola 'abi tam hangi devirde yaptığına bakar mısın dedi ' bir kaç kez denedik hep aynı yer 1900 devir civarı. bu devirin kalibrasyonunu yukarı aşağı eliyle tek tek ayarladı ve en aza indirdi ayrlarımı da bilgisayarına kayıt etti lazım olur diye. hiç başından atmadı her seferinde usta parçacı ve mühendis yakın ilgi gösterdi hatta mühendis arabayı alır ankaraya servisin önüne atar yenisini isterim sorun çözülmezse dedi. aynı şiddetle devam etseydi komple söktürecektim gerek kalmadı. e bu kadar uğraşınca insan soğuyor araçtan. birdaha asla lpg işine girmem şuan dizele biniyorum olmazsada benzinin parasını paşa paşa öder kafam rahat binerim:)
 
gökhan şöyle söyleyeyim. montajdan önce boğaz kelebeği ve egr yetkili serviste temizlendi montajı servis yaptı zaten. montajdan sonra tekleme yaptığı için buji ve kablolar değişti. gaza yüklenince 1900 devir civarında araç resmen zıplıyordu. tech2 cihazına bağlı km lerce kullandık hata vermedi bobini sıfırı ile değiştirip denedik olmadı defalarca kalibrasyon yapıldı olmadı. enjektörler sökülüp yeniden takıldı yine olmadı. tüm sistem sıfır yenisi ile değiştirildi yani yeniden montaj yapıldı olmadı. en son montajı yapan usta ile bilgisayara bağladık çıktık yola 'abi tam hangi devirde yaptığına bakar mısın dedi ' bir kaç kez denedik hep aynı yer 1900 devir civarı. bu devirin kalibrasyonunu yukarı aşağı eliyle tek tek ayarladı ve en aza indirdi ayrlarımı da bilgisayarına kayıt etti lazım olur diye. hiç başından atmadı her seferinde usta parçacı ve mühendis yakın ilgi gösterdi hatta mühendis arabayı alır ankaraya servisin önüne atar yenisini isterim sorun çözülmezse dedi. aynı şiddetle devam etseydi komple söktürecektim gerek kalmadı. e bu kadar uğraşınca insan soğuyor araçtan. birdaha asla lpg işine girmem şuan dizele biniyorum olmazsada benzinin parasını paşa paşa öder kafam rahat binerim:)

Çok uğraştırmış üstad geçmiş olsun:D
Ama dizel her zaman iyidir en güzelini yapmışın allah kaza bela vermesin:cool:
 
topige girip te lpg yi görünce hasta doktor ilişkisindeki sigara muhabbeti vardır sigara içene bakmak istemez ya aynen öyle oluyom :D
 
aracınızda lpg sıralama ventilleri (LPG ENJEKTÖRLERİ) ile bağlantı noktası arasındaki mesafe 20 cm den fazla olmamasına dikkat ediniz! aynı sorun bizdede mevcuttu hortumların boyunu kısattık sorun kalmadı dalgalanma titreme stop etme ortadan kalktı !!!!! ( mantık olarak bakılacak olursa ateşleme zamanı ile enjektör açma zamanı aynı olduğunda gazın hortumdan geçip yanma odasına girip yanma zamanı ile arasında fark oluyor bu durumda gazın hepsi odaya girmiyor buda yanmada problem yaratıyor !!! sadece bi öneri !!
 
aracınızda lpg sıralama ventilleri (LPG ENJEKTÖRLERİ) ile bağlantı noktası arasındaki mesafe 20 cm den fazla olmamasına dikkat ediniz! aynı sorun bizdede mevcuttu hortumların boyunu kısattık sorun kalmadı dalgalanma titreme stop etme ortadan kalktı !!!!! ( mantık olarak bakılacak olursa ateşleme zamanı ile enjektör açma zamanı aynı olduğunda gazın hortumdan geçip yanma odasına girip yanma zamanı ile arasında fark oluyor bu durumda gazın hepsi odaya girmiyor buda yanmada problem yaratıyor !!! sadece bi öneri !!

Hayatımda ilk kez duydum ve öneri öneridir ben bunu servisime direk söylerim teşekkürler :rolleyes::rolleyes:
 
Sorun çözüldü bujiler ömrünü tamamlamış değişince araç canavar gibi oldu önerileriniz için herkese teşekkür ederim
 
Geri
Üst