Tampon Eki Astra H için aranıyor..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan HSG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
benzinli aracın 5 cm yayı
dizel aracın 3,5 cm yayı gibi ağırlıktan kaynaklanıyor[/quote]


:)olay söylediğinin tam tersi benzinli aracın 5cm lik yayını dizele takarsan arabayı yerlerden toparlayamazsın dizeller benzinli motora daha ağır bu yüzden 3.5cmlik benzinli yaylarıda dizeller ses yapıyo.arkalarda sorun olmamasının sebebide arka akslara binen ağırlığın dizel ve benzinli motorlarda eşit olması benim karşılaştırmam sonucu fakat kesin bilgiyi cumartesi gidip servisten öğrenicem.
 
eibach USA den cvp gelmiş, Astra için yayları varmış ev dizel benzinli ayrımı da varmış. Ancak aracımın HB mi sedan mı olduğunu belirtmediğim için uygun yayı öneremiyoruz demişler. Yani adamlardaki hizmete bakın, geçin benzinli dizel ayrımını karosr ayrımına bile bakıyorlar. 2. Bir mail attım bakalım cvb ı gelince paylaşırım
 
eibach USA den cvp gelmiş, Astra için yayları varmış ev dizel benzinli ayrımı da varmış. Ancak aracımın HB mi sedan mı olduğunu belirtmediğim için uygun yayı öneremiyoruz demişler. Yani adamlardaki hizmete bakın, geçin benzinli dizel ayrımını karosr ayrımına bile bakıyorlar. 2. Bir mail attım bakalım cvb ı gelince paylaşırım

Ellerine sağlık arkadaşım. Bugün bende Arkas Karşıyaka ile görüştüm onlarda aynı şeyi söyledi. Benzinli ile dizel yay 2 ayrı grupmuş başlı başına. Dizellerin daha pahalı olduğunu ve türkiyede fiyat farkından dolayı getirilmediğini söyledi. Sonradan aklıma geldi fiyat sormak ama malesef ordan ayrılmıştım.
 
benzinli aracın 5 cm yayı
dizel aracın 3,5 cm yayı gibi ağırlıktan kaynaklanıyor


:)olay söylediğinin tam tersi benzinli aracın 5cm lik yayını dizele takarsan arabayı yerlerden toparlayamazsın dizeller benzinli motora daha ağır bu yüzden 3.5cmlik benzinli yaylarıda dizeller ses yapıyo.arkalarda sorun olmamasının sebebide arka akslara binen ağırlığın dizel ve benzinli motorlarda eşit olması benim karşılaştırmam sonucu fakat kesin bilgiyi cumartesi gidip servisten öğrenicem.[/quote]




sen beni yanlış anlamıssınn kardeşim benzinli araçta 3,5 cm ideal benzinlide de 5 cm ideal
benzinlinin 5 cm liğini alıp dizele takmak mantıklı değil diorum :)
 
konuya bi bakayım dedim..tampon ekinden yay konusuna dönmüş...
 
konuya bi bakayım dedim..tampon ekinden yay konusuna dönmüş...


problem yok konuyu açan kişi olarak 2sinede ihtiyacım söz konusu :)
 
Walla zaten başka bir başlıkta açığım konuda yazdığı üzere çok kararsızım. Başka bir ople sitesinde bir arkadaş 18'' jant 5'lik yay ve mercekli angel farlar ile inanılmaz şık bir görünüm elde etmiş. Bu tür bir uygulama yapsam 5 lik yay için amartisörlerimi değiştirmem gerekecek ekstra masraf.

diğer yandan 3,5luk yay + body kit yapsam, kullanan bazı arkadşla body kiti sürtüyoruz diyorlar. işin içinden çıkamadım bir türlü :(
 
Walla zaten başka bir başlıkta açığım konuda yazdığı üzere çok kararsızım. Başka bir ople sitesinde bir arkadaş 18'' jant 5'lik yay ve mercekli angel farlar ile inanılmaz şık bir görünüm elde etmiş. Bu tür bir uygulama yapsam 5 lik yay için amartisörlerimi değiştirmem gerekecek ekstra masraf.

diğer yandan 3,5luk yay + body kit yapsam, kullanan bazı arkadşla body kiti sürtüyoruz diyorlar. işin içinden çıkamadım bir türlü :(


ya ben şahsen konfordan kaybetmeden yol tutuşum artsın.. bununla beraber güzel bir görüntü elde ediyim diye 3.5luk yay istiyorum..

5lik yay ayrı bir boyut.. (büyük jant inceyanak lastik falan..)


Buarada bizim araçlara düz zeminde dikkatli bakarsanız zaten arkaları öne göre yüksek.. arka ekler sürtme yapmaz ama ön yapabilir..
Ben zaten ilk etapta arka spoiler ve arka ek düşünüyorum..
 
sadece arka ek olunca da araba bütün görünmüyo. Neyse bakalım ben de önce şu yay işini halledeyim de diğer uygulamalrı ona göre yapıcam. Zaten malum kriz var :), hepsini aynı anda yaptıracak durumumuz koy maalesef , yavaş yavaş artık
 
Geri
Üst