Şu Ana Kadar Geri Çağrılmadan Etkilenmiyen Tek OPEL

Astra f'ler de çağırılmıştı zamanında. Benzin depo kapagının icinde statik elektriklenme olabilme ihtimali uzerine. Alev alma problemine karşı... Opel Türkiye yetkili servis konusunda başarısız olabilir, hepimiz bir seyler gordu bu anlamda. Ancak opelin çok sorunlu bir araçolduguna katılmıyorum. Benzeri problemler her markada olabiliyor. Ankarada sıfır bmw alıp da illallah eden arkadasım var. Kaldı ki, çok şükür ölümcül bir sorun yaratacak geri cagırma olmadı hiç opelde. Belki bu anlamda en büyük sorun benzin kapagıdır bana gore.
 
Arkadaşlar ben yaklaşık 11 yıldır OPEL kullanıyorum. Opel sorunlu bir araç değil. Ancak, sorun SERVİSLERİNDE. Ne kadar yaramaz, işten anlamayan üç kağıtcı varsa OPEL servisliğini almış. Bu tür adamlarada dert anlatmak zor oluyor. Servislerdeki ilk öncelik PATRON memnuniyeti.
 
demek ki çağrılıomuş:D
 
bence opelin müşteri memnuniyetsizliğine verdiği göstergedir bu. piyasada o kadar hatalı araba var bknz corsa direksiyon kutusu vs. ama nedense hiç biri çağırılmıyor. opel'in bunları çağırmamasının nedeni ürettiği malın hatasız oluşu değil firma kalitesinin ne kadar ayaklar altına alındığının göstergesindir.

opel çağırsaydı yollarda hiç corsa c kalmazdı (şu direksiyon kutusu problemi ) servise gittiğinizde bu araçlar bu yollara göre yapılmamış deyip işin içinden çıkıyorlar

Bende corsa c lerin direksiyon kutusu sorunundan bahsedecektim.Keşke geri çağırılsalardı.Ancak şunu da belirteyim daha önce kullandıgımız 2004 corsa c cdti aracımız garantisinin dolmasına 1 hafta kala rutin bakım için Bursa Neskar a gitmişti,direksiyondaki şikayetimizi belirttik ve servis hatayı kabul etti ve 1500 tl değerinde parça değişikliğni ücretsiz yaptı.Üstelik parça stoklarda yoktu ve 1.5 ay sonra geldi.O arada aracın garantisi de bitmişti.Opel in servislerindeki durumu bende yaşayarak görüyorum ama bu yaşadığım olayı da paylaşmadan edemeyeceğim.Yiğidi öldür ama hakkını ver
 
iyi yaa işte bi sorun var ortada ve siz dile getirince sorunu çözüyorlar. sorun olduğunu madem biliyorlar neden herkese haber verip sorunu gidermiyorlar ;)
 
Arkadaşlar ben yaklaşık 11 yıldır OPEL kullanıyorum. Opel sorunlu bir araç değil. Ancak, sorun SERVİSLERİNDE. Ne kadar yaramaz, işten anlamayan üç kağıtcı varsa OPEL servisliğini almış. Bu tür adamlarada dert anlatmak zor oluyor. Servislerdeki ilk öncelik PATRON memnuniyeti.




aynen
 
Opel geri çağırma işleminde çok çekingen davranıyor.
ne araçları akıllı uslu çağırıp biz müşterimizi düşünüyoruz görüntüsü veriyor ne de çağırmayıp olayın üstünü örtüyor.
ikisini de yapamıyor.
Insignia'ların arka balataları hatalı üretim, TRW firması demir oranını fazla kullanmış (Opel'le alakalı değil) birçok Insignia'nın arka diskleri çizildi.
aslında araçları çağırıp diskleri değiştirecekler, başka sebeplerden servise gidenlerinkini bile garantiden değiştirdiler, ama birtürlü diğerlerini de çağıramıyor.
Corsa C'nin direksiyon kutusunda da böyle olmuştu. sorunlu parça olduğunu biliyorlar, söyleyince garantiden değiştiriyorlar, ama müşteri farketmeden kendileri haber vermiyor.
garip bir sistem... :)


geçenlerde CNN yada HaberTürk'tü, Toyota Türkiye'nin müdürü konuşuyordu, adam Toyota'nın çok güzel reklamını yaptı.
Türkiye'deki 56.000 aracı çağırıyoruz ama hepsi sorunlu değil, sorunlu olanların parçası değiştirilecek dedi. değişim istemeyen müşterilerimiz var, ben aracımdan memnunum diyenler var vs. bahsediyordu.
kullanıcılar kendi araçları geri çağırma işleminde mi diye öğrenmeleri için site bile yapmışlar, toyotacılar şase numaralarını siteye yazıp servise gidip gitmemeleri gerektiğini kontrol edecekler.
 
Yıl 2002 calibra ile corolla ya müjdat gezen kültür merkezinin önündeki ışıklarda arkadan dokundum tamponu kırıldı servise gittik tampon askılarınında koptuğu ortaya çıktı o zaman kendi tamponumda boya atması bile yokken corolla nın sahibine 500 lira ödeme yapmak zorunda kalmıştım bir kaç yıl sonra kızıltoprakta markasını hatırlamadığım bir otomobile de arkadan dokundum ve yıl oldu 2010 başka kaza yapmadım bugüne kadar hiçbir onarım görmeyen calibra tamponunu isteyen varsa gelsin görsün.

Corolla müşterilerini geri çağırıyormuş ve bu sorumlulukmuş...

Toyotanın sorumluluğu o kadar iyi olsaydı kırılan tampon ve kopan askılar opelin olurdu

Yaklaşık aynı fiyatlara satılan ve içinden çıkabileceğin otomobilmi yoksa içinde kalacağın otomobilmi ? O sorumluluğa birde buradan bakmak lazım.
 
Son düzenleme:
:D:D
 
Geri
Üst