Opel geri çağırma işleminde çok çekingen davranıyor.
ne araçları akıllı uslu çağırıp biz müşterimizi düşünüyoruz görüntüsü veriyor ne de çağırmayıp olayın üstünü örtüyor.
ikisini de yapamıyor.
Insignia'ların arka balataları hatalı üretim, TRW firması demir oranını fazla kullanmış (Opel'le alakalı değil) birçok Insignia'nın arka diskleri çizildi.
aslında araçları çağırıp diskleri değiştirecekler, başka sebeplerden servise gidenlerinkini bile garantiden değiştirdiler, ama birtürlü diğerlerini de çağıramıyor.
Corsa C'nin direksiyon kutusunda da böyle olmuştu. sorunlu parça olduğunu biliyorlar, söyleyince garantiden değiştiriyorlar, ama müşteri farketmeden kendileri haber vermiyor.
garip bir sistem...
geçenlerde CNN yada HaberTürk'tü, Toyota Türkiye'nin müdürü konuşuyordu, adam Toyota'nın çok güzel reklamını yaptı.
Türkiye'deki 56.000 aracı çağırıyoruz ama hepsi sorunlu değil, sorunlu olanların parçası değiştirilecek dedi. değişim istemeyen müşterilerimiz var, ben aracımdan memnunum diyenler var vs. bahsediyordu.
kullanıcılar kendi araçları geri çağırma işleminde mi diye öğrenmeleri için site bile yapmışlar, toyotacılar şase numaralarını siteye yazıp servise gidip gitmemeleri gerektiğini kontrol edecekler.