tabiki memleketin her yeri bizim neresi olsa çalışırız ama eğer seçme şansın varsa doğunun iyi yerlerini yazarsan iyi olur..sonuçta üç yıl en az burada kalacaksın ve gençliğinin belki de en güzel yılları buralarda geçecek(Para kazanacaksın ama harcayamayacaksın belkide)
sosyal hayat sıfır,çok soğuk,hava çok erken kararıyor,idareciler yetişmiş kişilerden değil yöre halkının torpillilerinden seçiliyor,kendini geliştiremiyorsun.....
Ama şu da kesin öğretmen gibi öğretmen olacaksan doğu da görev yapmadan olamazsın...ben buralara gelmeseydim hep mesleğim ve hayatım adına bir eksiklik hissedecektim..3. yılım insallah bu sene gideceğim..gördüğüme memnunum buraları ..ama şansım olsaydı buralara yinde gelmezdim..