Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
g kasamı 1,8 motormuBenim arabada 1.8 16V 115hp , yok.
Kısaca, en basit ifade ile ısıdan dolayı yakıt miktarının buharlaşmadan dolayı azalması diyebiliriz. Özellikle (enjektör sisteminin soğutma düzeneğini bilmiyorum) karbiratörlü araçlar için bir örnek vereyim. Karbüratörlü eski model araçlarda benzinin ısıdan dolayı aşırı buharlaşmasını önlemek için soğutma suyundan faydalanılan bir düzenek vardır. Karbüratörün altında bulunan ünitenin bir ucundan soğutma suyu girip diğer ucundan çıkarak karbüratörün fazla ısınması önlenir. Isıdan dolayı fazla ısınan karbüratördeki benzin araç stop edildiğinde buharlaşarak uçar ve miktarı azalır. Bu nedenle araç tekrar çalıştırılırken zorlanır. Bu zorlanma sonucu biraz gaz verilirse araç çabuk toparlar ve çalışır. Gaz verilmesi sonucu araç çalışmamakta direniyorsa arızayı başka yerlerde aramakta fayda var.
Bu , müsür dediginiz ne acaba ?
yada almancasini bilen varmi aranizda?
Savaş abi benim motor hakkında da bir bilgin var mı? -15 derecede sorunsuz çalışan araba sıcak motoru stop edip bastığımda çalışmıyor. (çok sık olmasada) Güvenebileceğim bir dizelci bulamadım, pompa geri kaçırıyor söküp kurcalamamız lazım diyorlar ama güvenemiyorum önceki arabayı bir defa oynattım araba traktöre döndü.
su sıcaklık sensörü yada krank devir sezicisinden yapabilir. en iyisi tech 2 ye baglamak olur. bende aynısı oldu krank sezici değişti geçti.