shell&opet??

bu yakıt olayı böle sürümcemeli gider durur. biri çıkar shell der biri opet der biri po der der babam der. yakıtı tek benzinlikten ve hatta aynı pompadan alıcaksın benim fixtir (shell 14 nolu pompa ;) ) aynı karşılıklı iki benzinlik arasında bile fark olabiliyor. benzinlik sahibi güvenilir kişiler olmalı sorun olmaz. hmm uzun yoldamı naapçan orasını bilemiyorum ama okadar uzun yola çıkmadım çıkarsam herhalde şöle gösterişli temiz ve modern bir po yada opet çünkü opet KOÇ GRUBU (alfa, ford, fiat, bikaç tane daha vardı :) ) araçlarına yakıt opetten alındığında bi kart var onu işletiyosun(yaptığın ve yapacağın tahmini km falan yazıyor çıkan fişinde. pompacı gelip km falanda kontrol ediyor. araya başka firmanın yakıtı girdimi die.) yakıttan dolayı çıkabilcek bir masrafı tek kelime etmeden yaptırıyor. eee böle bir garanti verebilen bir firmanın yakıtı gayet iii denetimdedir derim ve burgaz benim shell harici bir yerden almak zorunda kalırsam opet.
 
po nun performansı daha düşük ama daha uzun gidiyo biraz kalın sanırım:D:D:D
 
bu yakıt olayı böle sürümcemeli gider durur. biri çıkarshellder biri opet der biri po der der babam der. yakıtı tek benzinlikten ve hatta aynı pompadan alıcaksın benim fixtir (shell 14 nolu pompa ;) ) aynı karşılıklı iki benzinlik arasında bile fark olabiliyor. benzinlik sahibi güvenilir kişiler olmalı sorun olmaz. hmm uzun yoldamı naapçan orasını bilemiyorum ama okadar uzun yola çıkmadım çıkarsam herhalde şöle gösterişli temiz ve modern bir po yada opet çünkü opet KOÇ GRUBU (alfa, ford, fiat, bikaç tane daha vardı :) ) araçlarına yakıt opetten alındığında bi kart var onu işletiyosun(yaptığın ve yapacağın tahmini km falan yazıyor çıkan fişinde. pompacı gelip km falanda kontrol ediyor. araya başka firmanın yakıtı girdimi die.) yakıttan dolayı çıkabilcek bir masrafı tek kelime etmeden yaptırıyor. eee böle bir garanti verebilen bir firmanın yakıtı gayet iii denetimdedir derim ve burgaz benim shell harici bir yerden almak zorunda kalırsam opet.


evet mantıklı aslında,takip sistemi olacak..
 
Ben de shell den alıyorum devamlı, herhangi bir sorun yaşamadım..
 
toprağım opeli gönderdim.çok dertler yaşadım onda.en son yol verdim.2006 clio dizel var şimdi.çok da memnunum;)

hayırlı olsun yakmıyorlar ya ondan memnunsun tabi hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin
 
hayırlı olsun yakmıyorlar ya ondan memnunsun tabi hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin
amin hemşom sağol:)arabayla bi samsun-kayseri yaptım.hafif olmasına rağmen tatlı gidiyor yola.yalnız viraj alışı opelin yanından bile geçmez:)ama hız belli etmemesi güzel.
 
sheel den aldığım mazot hafif kara duman yapıyordu 2 gün önce opetten aldım şimdilik gözüme duman ilişmedi sanırım artık sheell bitti benim için. :(
 
sheel den aldığım mazot hafif kara duman yapıyordu 2 gün önce opetten aldım şimdilik gözüme duman ilişmedi sanırım artık sheell bitti benim için. :(
hangi shelli kullanıyorsunuz?
 
ilginç....neyse ben opeti değiştirmeyim bari hem gaz hem benzini iyi opetin ayrıca akaryakıt istasyonunun geneli temiz ve düzenli..okuldan yeni mezun olduğum dönemlerde akaryakıt istasyonlarında çok statik hesap ve proje yaptım. akaryakıt istasyonu dediğimiz alanın altında 20-30 bin litre en az 4 adet çelik tank var ve bunlar normal st 37 sac (5-6 mm) oluyor ve toprağın altına gömülüyor yakıt borular sayesinde pompaya ulaşır ve bir kaçak olması benzin buharı sıkışması an meselesidir ..olacak bir yangının veya kıvılcımın yakıt tankından pompaya ulaşıp patlaması için 45 saniye gibi bir süre vardır bu 45-50 saniye içerisinde stop buttonuna basılırsa pompaya gelen gazı kesilir ve faciadan kurtuluruz...arkadaşlarım 40 bin litre yakıt bir sempti nerdeyse havaya uçuracak kuvvettedir...buna bağlı olarak lütfen akaryakıt istasyonlarında sigara,cep telfonu,belkide kıvılcım yaratabilecek el feneri bile kullanmayalım çok tehlikelidir..bunları neden yazdım ...istasyonun mazotu veya akaryakıtı kadar ,yerleşim planı saha betonu,pompacıları,çalışan personel ve teknik kadrosuda önemlidir...lakayit olmadan işine adapte ve dikkatli insanlar olması gerekir..gerçekten çok tehlikelidir...

bizlerde markası ne olursa olsun akaryakıt istasyonlarında aman dikkat edelim...unutmayalımki çok karmakarışık bir yer değildir...ayağımızın 1-2 metre altında kocaman 4 tane tank vardır ve full yakıt doludur ..birde bunların nefeslikleri vardır nefes alsın diye..3-4 tane yüksek borudur bunlarda..aman buralara sigara vb. hiç birşeyle yaklaşmayalım...


zaten benzin istasyonlarında kullanılan el fenerleri bile exproofdur (denizin altında çalışan el feneri tipi) hiçbir şekilde kıvılcım almaz etkilenmez..zamanında çok sigara içerek pompaya benzin koyan pompacılar gördüm ve yarım saat durup bunun önemini anlattım ..adamlar benle dalga geçti kafayı bozmuş bile dediler ...ama öle değil işte işin öbür yüzü..o dönemlerde ankarada bir benzin istasyonu patladı...sigara yüzünden..ben İnsanları seviyorum ve yardım etmeyide seviyorum ..o yüzden böle bir durum gördüğüm zaman oturup anlatıyorum olabilecek kazaları ...İsteyen dalga geçer...isteyen birkaç birşey öğrenir....

Saygılarımla...[/quote]


sayın arkadaşım, mücadeleniz ve duyarlılığınız için sizi kutluyorum. emin olun ki doğru yoldasınız. bu arada bende dizelimi opetten alıyorum. en azından minibüsçüler ordan al diyorlar. saygılarımla...
 
Geri
Üst