Sabah ilk çalıştırma sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan alpunga
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
hemen devamında ustanın 8 dakikalık videosu da var. 2.30 lardan sonra benim bahsettiğim olayı anlatıyor. Mikserli sistemde giren hava miktarını ayarlamak sıkıntı diyor. Gazda az hava girmesini sağlarken benzinde de hava az olduğu için sıkıntılar oluyor diyor. Benim olay da tam bu. Ben de en ideali ayarlatmaya çalıştım şu an mecbur öyle devam ediyorum. Bunun sistem iddialı bi şeye benziyor gibi abi.
 
hemen devamında ustanın 8 dakikalık videosu da var. 2.30 lardan sonra benim bahsettiğim olayı anlatıyor. Mikserli sistemde giren hava miktarını ayarlamak sıkıntı diyor. Gazda az hava girmesini sağlarken benzinde de hava az olduğu için sıkıntılar oluyor diyor. Benim olay da tam bu. Ben de en ideali ayarlatmaya çalıştım şu an mecbur öyle devam ediyorum. Bunun sistem iddialı bi şeye benziyor gibi abi.

Aynen öyle adamların web sitesi var İzmir de aslında bir fiyat almak için aramayı düşünüyorum. En azından içimde kalmasın bari.
 
Fiyat alırsan bizi de bilgilendir abi. Bakalım ufak motorlu araçlara da uyguluyorlar mı acaba
 
Fiyat alırsan bizi de bilgilendir abi. Bakalım ufak motorlu araçlara da uyguluyorlar mı acaba

Sanırım hepsine oluyor bu mikser aynı arabaların gaz kelebeği gibi gaz tepkilerine göre ihtiyaç duyulan havayı vermesi aynı zamanda gazı da bu havaya karıştırıp veriyor. Aslında sistem bana mantıklı geldi.
 
İçindeki kapakların motorun emişine göre uygun hava için açılıp kapanmasından bahsediyor videoda. İşte bendeki gaz ayarı için hava giriş borusuna konulan sabit kapak bunu yapamıyor :) mantıklı sistem evet, ama tuzlu olabilir.
 
İçindeki kapakların motorun emişine göre uygun hava için açılıp kapanmasından bahsediyor videoda. İşte bendeki gaz ayarı için hava giriş borusuna konulan sabit kapak bunu yapamıyor :) mantıklı sistem evet, ama tuzlu olabilir.

Yarın ben bu adamları arar kesin bir fiyat alırım . Yüz tl derse düşünmeden alırım kesin hehe arayışım sürüyor anlayacağın bu sistem mantıklı çalışır ise aracın yakıtıda bariz düşer neticede gaz tepkilerine göre karışım vereceği için bizdeki mikserler çok dandik
 
Benim eski mikser yuvarlak mıknatıs şeklindeydi. Ve tam hava borusunun içinde bilezik gibiydi. Aslında onda başka bir işleme ihtiyaç duymadan hem lpgde hem de benzinde ideal hava karışımı kendiliğinden ayarlanmış gibiydi. Bir daha bantlama falan da yapılmamıştı girişe. Benzinde de şu anki kadar kötü değildi. Boğaza yerleştirilen tip mikserde yani şu an kullandığımda hava girişini ayarlarken daha çok uğraştık.
 
Benim eski mikser yuvarlak mıknatıs şeklindeydi. Ve tam hava borusunun içinde bilezik gibiydi. Aslında onda başka bir işleme ihtiyaç duymadan hem lpgde hem de benzinde ideal hava karışımı kendiliğinden ayarlanmış gibiydi. Bir daha bantlama falan da yapılmamıştı girişe. Benzinde de şu anki kadar kötü değildi. Boğaza yerleştirilen tip mikserde yani şu an kullandığımda hava girişini ayarlarken daha çok uğraştık.

Benim araçta olanda ilk başta senin söylediğin şekilde idi sonra adamın biri motora yakın olması daha iyi dedi oradan enjektör tablasının altına aldı.şimdi o şekilde birde hava hortumunu içine bir parça taktı bantlama yerine o parçayı kullandı brc bu parçayı uygun hava için kendi çıkarıyor sonra kapadı sanırım üç yıldan fazla o şekilde
 
selamlar herkese, sorunum şu ki aracım sabah ilk çalıştırmada 3. 4. marşta anca çalışıyor. gün içinde daha sonraki çalıştırmalarda sıkıntı yok direk çalışıyor ama uzun bir süre geçince bir kaç marşta anca çalışıyor. aracımda düz sistem lpg var. sizce sorun ne olabilir önceden yapmıyordu bunu. değerli yorumlarınızı bekliyorum.

düz sistem lpg lerde araç geç çalışır gaz soğuk olduğu için ateşleme sistemini yapmaz
Çözüm : sabahları araçı marş yapmadan kontağı açıp 30 saniye kadar bekleyin ve kapatın bunu 3 kez tekrarlayın ve 4 seferde marşa basın bujiler ısınmış olacak ve tek seferde marş yapacaktır
yada aracı stop etmeden önce benzine alın araç tamemen benzine geçtikden sonra stop edin ve sabah ilk çaliştirmada yine benzinle çaliştirin ilk marşda alacaktır bujilerde sorun yoksa
 
Geri
Üst