• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Pert aracımı toplamışlar, satıyolar !!

ceterisparibus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Mar 2009
Mesajlar
1,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Bi önceki aracım vectra b2 sport 2.5 V6 idi. Bundan 7-8 ay önce kaza yaptım ve araç pert oldu. Araç TR deki tek manuel vectra sport tu.. Şimdi toplamışlar, satıyolar..Nerden anladın diyceksiniz, şöyle ki;

- Vites topuzu çatlaktı ve o çatlağı kapatmak için yuvarlak yapışkan bayrak vardı, çok ufak, onu gördüm..
- Araç 133.000 km deydi kaza yaptığımda, şimdi 135.000 de..
- Ön tampon i500 dü, onu alıp satmıştım, arkada herhangi bi hasar yoktu, o yüzden irmscher bagaj üstü spoiler ve ekler duruyo..
- Arkasında hiç bi yazı yoktu, sadece logo vardı..
- En önemli kanıtta aracın manuel oluşu..

Bide bi kaç parça boya var demiş yaa, sağ taraf iki kapı değişti bi kere en başta.. Neyse, işte link:
http://www.sahibinden.com/135000_de_super_manuel_2_5_sport_vectra-38WQQaXQQ19358808WQQpXQQdisplayitem
 
2.el araba almaya korkulur bu ülkede...:(
 
Fatih iyi bulmusun arabanı adamı ara bakalım 15 e olur mu de yok derse abi zaten pertten toplamadınız mı dersin ;)
 
2.el araba almaya korkulur bu ülkede...:(
Kesinlikle. Sadece araba mı? Burada olan hiçbir şeye şaşırmayacaksın.
 
Son düzenleme:
abi ayıp yaa ben senin aracın kazalı halinin fotograflarını görmüştüm bayaa ağır hasar vardı şimdi nasıl oluyoda sadece çamurluk değişik :D
 
Benim merak ettigim konu pert olan araçları kasko şirketleri neyapıyo.?
 
milleti kandırmak yalanlarla dolandırmak bu :(

aracın kazalı fotoları varmı görsek?
 
Dediğiniz gibi, arıyıp 15 olur mu diyeyim, ne 15 i naptın sen derse, zaten pertten toplamadınız mı diyim..

Kazalı hali..
 

Ekli dosyalar

  • sağ2.webp
    sağ2.webp
    46.8 KB · Görüntüleme: 509
  • 31052009283.webp
    31052009283.webp
    52.8 KB · Görüntüleme: 482
Geri
Üst