passat 1.6 dizelll

yok yani demek istediğim bu araçlardaki donanım 60 bin tl lik araçlarda aramaya gerek yok gayet makul fiyatlarda 2-3 yaşındaki araçlarda bile var hatta bu donanımın hepsi normal bir 2003-2004 vectra elegance da bile var yani sunduğu donanımı gözde büyütmemek lazım ondan dedim..


Doğru hakan abi..Senin de bildiğin üzere araçlar alınırken sadece motor opsiyonları yok donanım opsiyonları da bulunuyor..Elegance bizim vectralardaki full donanım paketinin olduğu kategori...Ama mesela passatlardaki trendline veya comfortline bizim vectraların comfort ya da design edition lara eşdeğer...İşte aracın sıfır olması,motor paslanmazlık kasko garantileri ve servis hizmeti ile birkaç yeni donanım aracın değerini yükseltiyor...
 
tabiki neticede yeni araç..

vw nin zihniyeti git gide kötüye gidiyor artık eskisi gibi özenip bezenmiyor misal jetta passat bire bir aynı araç ben trafikde ayırt edemiyorum hangisi passat hangisi jetta

0904_02_z+2009_volkswagen_jetta_tDI+rear_three_quarters_view.jpg

2007-Volkswagen-Passat-R-Line-R36-Styling-A-full.jpeg




biri exeo biri a4

0.jpg
 
1.6 dizel 407 de öne çıkanlar;
euro n cup da 5 yıldız aldı.Ancak yaya performansı düşüktü.Dış tasarımdaki çarpıcılık,iç tasarımda maalesef yok.Motoru PSA grubu ve Ford'un ortak motor çalışmasının ikinci ürünü olan 1.6 litrelik common-rail teknolojili bir dizel motor.Motor 4000 d/d'de 110 HP güç, 1750 d/d'de 260Nm tork üretiyor.7 litre ortalama tüketim.Gazlı amortisörlerin kullanıldığı otomobilin konfor düzeyi yüksek. Fakat bu konfor virajlarda yana yatmayı da beraberinde getiriyor.100 km/s hızdandurma konumuna gelmek için harcanan 38 metre.Önceki 406 kasasına çok değer kaybettirdiği söylenebilir...200 km son hız ve 5 vitesli şanzıman

1.6 C5 de öne çıkanlar;
4000 d/d’de 110 HP güç ve 1750 d/d’den itibaren 240 Nm tork üreten 1.6 litrelik dizel motor var.6.7 litre ortalama motorin tüketimi.“Hidropnömatik” ve “Hydractive” süspansiyon sistemleriyle alışıla gelmemiş olumlu bir süspansiyon geliştirilmiş.5 vites.191 km son hız...
 
Jetta yı muhtemelen bora yerine çıkardılar...Bu exeo lar da bence iddalı araba..Ancak çoğu insan wv firması olduğunu ve wv kalitesiyle üretildiklerini bilmediklerinden markasına aldanıyor...Ancak ben wv firmasının en ciddi aracının cc passat olduğunu düşünüyorum...
 
Son düzenleme:
seat ın vw nin olduğunu her kez biliyor bilmese zaten seat türkiyede bu satışıda yapamazdı seat bayisine gir misal ilk aracı tanıtırken ettikleri laf araç zaten vw derler aracı tanıtan kadın yada erkek

alanlarda vw abicim en azından diyor alırken o avuntuyla alıyor.. ucuz etin yahnisi hesabı.. satmamasının tek nedeni ikinci eli yok sürünüyor 50 bin aldığın arabayı 2 -3 sene binsen ölü fiyatını bırak satabilirsen ne mutlu..

misal bin bir abartıyla 2007 de toledoya kasa yenilediler fiyatlarıda uçuk kaçık rakamlardan satışa koydular bizim bir akraba 2.0 tdi nı sormuşdu bana dediği adamlar uçmuş bmw mercedes fiyatı istiyorlar demişdi.. şimdi o toledolarda milletin elinde patladı 2007 tertemiz 30-40 binde toledoları 20 bine satamıyorlar..
 
Benim bildiğim kadarıyla 2011 yılında yeni kasa Jettaları piyasaya sürecekler. Üstelik ön ve arkadan çok yakışıklı bir araç olacak. Forumda bir arkadaşımız resimlerini paylaşmıştı;

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=64020&highlight=jetta

Şimdi bu Jetta varken 1,6 dizel Passatı çıkarmanın anlamı nedir onu bilemedim. Yada 1,6 passat yapacaklarsa neden jettayı yenilemişlerki? Bu iki aracın segmenti aynı olmayacakmı yani? Kasa ve hacim olarak çok büyük farklar olacağını zannetmiyorum.

Sanırım amaç rekabeti kendi içerisinde yaşamak istiyorlar. Zaten seat, skoda gibi orta sınıf markalarında kendi motorlarını kullanarak rekabetini ve karını çok fazla artırmış durumdalar.

Yeni passat 1,6 dizele göre bence Jetta daha fazla tutulacaktır. Birçok bilinçli binici Passat dediğin 2,0 dizel olmalı diyim hakkını verim onu alacaktır. 1,6 passatı 70-75 bine satarlarsa alan olmaz Türkiye de.

Bir arkadaş 1,6 dsg şanzumanlı oktavia gitmiyo yazmış. bence o araçta yada sürüşte bir sorun olabilir. Benimde bir arkadaşım aynı aracı aldı ve spor sürüşte dehşet seri bir araç.

Bu 1,6 dizel teknolojisini tüm markalar kullanmaya başladı ve ortalama hepsi 110 HP güç elde ediyorlar. Zaten birçok marka birbirinin motorunu kullanıyor.

Fiatın kullandığı 1,6 dizel 120 beygir 300 NM gücündeki motor bunların arasında en güçlü olanı. Eğer Opel dizel motor ortaklığını devam ettiriyorsa fiatla bu motoru yakında J kasa Astralarda ve İnsignialarda görebiliriz. Hatta İnsignialarda dahada güncellenmiş ve güçlendirilmiş olarak kullanabilirler. Bu teknoloji zaten mevcur.

Opel 1,6 dizelle bunların çoğunun önüne geçer bence. Ancak yapması gereken bir konu varki yeni kasa bir sedan. (Geçenlerde resimleri yayınlandı astra sedanın ama gerçekmi değilmi emin değilim ayrıca motor seçeneğinide bilmiyorum) Yani insignia dışında Vectra yada astra sedanın yerine kullanılabilecek (Jetta gibi bişey mesela) bir kasaya acilen ihtiyacı var. Hemde 1,6 dizel seçeneğiyle.:)
 
son yıllarda vw gurubu içinde benim beğendiğim ve beğenirken kendime bile şaşdığım çünkü skoda aklımda hep favorit serisiyle yer etmiş yani hiç iyi imajı yokdu kafamda skoda super b ..

motor unu bir köşeye koydum motor zaten fiks bildiğimiz vos vos motoru onun tartışıcağımız yada rekabete sokucağımız bir alternatifi yok vw nin motorları belli ve hepsi aynı tüm grup vw audi seat skoda aynı motorları kullanıyor..

geri ye benim için en önemli üç faktör kalıyor işçilik(kalite) donanım konfor fiyat üçlemesi super b bu konuda çok iyi yapmışlar fiyatıda gayet makul arabada çok güzel ayrıntılarla çok uğraşmışlar malzeme kalitesi iyi donanımı iyi.. kapı içi şemsiye olayı benim çok hoşuma gitti basit bir şey rollce rollye dan çalmışlar fikri ama olsun çok güzel ve zekice..
 
bence vw nin yan ürünlerinin olması gayett iyi şu an çoğu kişinin beğendiği seat leon vw almasaydıı acaba ortaya çıkarmaydıı yada skoda super b , bu araçtaki diz mesafesi anca7 serisinde varr
 
bence vw nin yan ürünlerinin olması gayett iyi şu an çoğu kişinin beğendiği seat leon vw almasaydıı acaba ortaya çıkarmaydıı yada skoda super b , bu araçtaki diz mesafesi anca7 serisinde varr


Wolksvagn in burda yaptığı çok iyi bir ekonomi stratejisi var..Yani seat(ispanya),skoda(çek) firmalarını kendisine rakip olmadan,kendisini ve bilhassa diğer rakiplerini de istemeyerek dolaylı yoldan düşündüp yatay büyüme yaparak satın aldı...Böylece hem yeni donanım,motor ve teknik kapasite kazandı hem de daha fazla farklı isteklerdeki müşterilere ulaşma imkanı bularak kendini geliştirdi...Bunu opel de yaptı..Chevrolet ve saab firmaları GM firmasının altında.Ayrıca opel,ingiltere ve 1kaç avrupa ülkesinde vauxhall,amerikada da satürn adı altında satış yapmakta...
 
bir düzeltme yapıyım saab ı gm Spiker adlı hollanda firmasına sattı yani saab artık gm e ait değil.
 
Geri
Üst