yağ yakma olayı ile LPG 'yi birebir ilişkilendiren arkadaşları anlamıyorum.
piston, segman, gömlek arasındaki yağ nasıl oluyorda LPG'de birden yanmaya başlıyor
yağ yakıyormuyum diye soruyorsanız evet, 5.000 kmde 1 lt kadar..
bu arada 10-60 ı bir kere kullanıp ondan sonra 10-40 ile devam eden ve yağ yakması kesilen araç sahiplerinin yazılarını okudum. sürekli kullanmaya gerek yok anladığım kadarı ile.