Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Emre abi,ophell için görüşebiliriz.. Birde opelcarclub'ın ortaklarından biride Şükrü abiydi. Ve o forumda çok haksızlıklar oldu. Onur'dan önce Şükrü abi ile görüşülmesi gerekir düşüncesindeyim.Çünkü forum tabanını oluşturan onun makaleleriydi. ve bence o forumda en çok emekte onundu.
Metin Bey, çoktan Devretmiş. Kendisi ile görüştüm, kibarca benim için önemli değil, yokmuş olarak düşün dedi.
Yakup Bey devir almış, onda da bilgiler, yedekler yok. Onur bilirse bilir dendi. vs. vs. Sonuç çıkmayacak gibi. Yazık olmuş, Şükrü Beyin ve diğerlerinin paylaşımlarına. Onur un iletişim bilgilerini bilen var mı?
Metin Bey, çoktan Devretmiş. Kendisi ile görüştüm, kibarca benim için önemli değil, yokmuş olarak düşün dedi.
Yakup Bey devir almış, onda da bilgiler, yedekler yok. Onur bilirse bilir dendi. vs. vs. Sonuç çıkmayacak gibi. Yazık olmuş, Şükrü Beyin ve diğerlerinin paylaşımlarına. Onur un iletişim bilgilerini bilen var mı?