- Katılım
- 14 Tem 2012
- Mesajlar
- 350
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Merhaba , sözlerime nerden başlasam bilemiyorum . Çok güvenerek aldığım Opel aracım yüzünden şuan Opel Türkiyenin bana yaşattıklarından dolayı çok üzgünüm .
14.02.2013 tarihinde henuz 4200 km dekı 1.3 dizel aracımla sehir halindeyken birden aracımın içinde koku hissettim ve tedirgin oldum ve tüm göstergeleri kontrol ettim anormal birşey varmı diye derken aracımın çekiştende düştüğünü hissettim . Korktum müsait bir yere park ederek aracımı stop ettim . Biraz bekledikten sonra çalıştırdığımda kokunun gelmediğini fakat aracın çekiş sorununun devam ettiğini farkederek İstanbulda bir Opel yetkili servisine gittim . Muhtemelen baskı balatadan kaynaklı sorun oldugunu soyledıler. Bende bir çok forumda okuduğum ve burdaki abilerimin ve arkadaşlarımında başına gelen bir problem olduğunu bildiğim ve müşteri memnuniyeti kapsamında garantiden değiştirdiklerini bildiğimden garanti talep ettim . Bunun için önce aracın sökülüp sorunun netleşmesi gerektiğini söylediler tamam dedim . Ertesi gün servis beni aradı ve baskı balatanın müşteri memnuniyeti kapsamnında değişeceğini fakat volantında değişmesi gerektiğini ve 1000 tl masraf olduğunu söyledi . Bende biraz bekleyin ben size haber vericem dedim kapadım telefonu . Ve ben Opel in heryerde yazdığı müşteri memnuniyetine güvenerek ve kendi resmi sitelerinde herturlu soru istek görüş şikayetlerinizi arayın sorun bilgi edinin dedikleri numarayı aradım . Numara İzmir Opel Türkiyenin miş . Ben durumu izah ettim aracımın henuz 4200 km de oldugunu 6 aylık bır arac oldugunu çok titiz kullandığımı daha once bır cok arac kullandıgımı bunden oncekı aracımında Opel Vectra oldugunu ve boyle bır problem hıc yasamadıgımı anlatmak ıstedım . Volantında bu kapsama dahıl edılebılrmı dıye sordum . Opel Turkıye sıze donecegız cevabı verdı ve kapadı telefonu . Daha sonra donus yapılmadı ama servis aradı ve dediki baskı balatanızda bu saaten sonra sıze aıt volantta sıze aıt tum masrafları. Şok olduk resmen Opel Turkıyeyı aradıgımız için cezalandırıldık . 2600 tl ucret cıktı karsımıza bırden . Ozaman aracımızı alalım dedık ama sokme takma parası 450 tl ıstedıler . Opel Turkıyeyı aradık neden biz cezalandırılıyoruz bız ne yaptık dıye . Cevap şu ; başta baskı balatanıza ucret alınmıcaktı ama sız boyle yaptıgınız ıcın herseyı sız odıyeceksınız . geçen 5 gunden beri çok yıprandık ailecek . neyapacağımızı bilmiyoruz . Neden baskı balatamız ücretsiz değişilecekken şuan çark ettiler ? Çocuk oyuncağımı bu iş . Almanyaya mail attım ve izmiri aradım tekrar. Dediklerine göre Almanya yazdıgım maılı onlara yönlendirmiş ve yinede yapılacak hiçbirşey yokmuş . Bu durumda aramasak bilgimiz olmuyacağı için neden bize geri dönüş yapılmadı diye sorunca telefon kesildi tekrar aradık cevap verılmıyordu ısrarlar aradık ve telefona baktılar neden bızı bılgılendırmıyorsunuz dıye sordugumuzda telefon tekrar kesıldı anlam veremıyoruz bu duruma . Biz Opel markasını tercih ettiğimiz içinmi suçluyuz . Bu sorunu yaşayan bir çok insan var onlardan yardım istiyorum lütfen benimle irtibata geçin . Çünkü Opel yetkilileri bu sorunu sadece bizim yaşadığımızı internete yazılan baskı balata değişimlerinin çamur atma olarak yazıldıgını herkezın bırseyler yazdıgını soyluyorlar .Forumumuzun yöeticisi Hakan bey bu sorunu yaşamış ve ücretsiz maduriyeti giderilmişti ama internette yazılanların bir değeri yok cevabı verıyorlar Bu sorunu yaşayıp parça değiştiren varsa elindeki fatura veya belgelerını bana ulastırabılrılerse çok mutlu olacağım . Çok üzüldük yıprandık İnşallah bu sorunu kimse yaşamaz
14.02.2013 tarihinde henuz 4200 km dekı 1.3 dizel aracımla sehir halindeyken birden aracımın içinde koku hissettim ve tedirgin oldum ve tüm göstergeleri kontrol ettim anormal birşey varmı diye derken aracımın çekiştende düştüğünü hissettim . Korktum müsait bir yere park ederek aracımı stop ettim . Biraz bekledikten sonra çalıştırdığımda kokunun gelmediğini fakat aracın çekiş sorununun devam ettiğini farkederek İstanbulda bir Opel yetkili servisine gittim . Muhtemelen baskı balatadan kaynaklı sorun oldugunu soyledıler. Bende bir çok forumda okuduğum ve burdaki abilerimin ve arkadaşlarımında başına gelen bir problem olduğunu bildiğim ve müşteri memnuniyeti kapsamında garantiden değiştirdiklerini bildiğimden garanti talep ettim . Bunun için önce aracın sökülüp sorunun netleşmesi gerektiğini söylediler tamam dedim . Ertesi gün servis beni aradı ve baskı balatanın müşteri memnuniyeti kapsamnında değişeceğini fakat volantında değişmesi gerektiğini ve 1000 tl masraf olduğunu söyledi . Bende biraz bekleyin ben size haber vericem dedim kapadım telefonu . Ve ben Opel in heryerde yazdığı müşteri memnuniyetine güvenerek ve kendi resmi sitelerinde herturlu soru istek görüş şikayetlerinizi arayın sorun bilgi edinin dedikleri numarayı aradım . Numara İzmir Opel Türkiyenin miş . Ben durumu izah ettim aracımın henuz 4200 km de oldugunu 6 aylık bır arac oldugunu çok titiz kullandığımı daha once bır cok arac kullandıgımı bunden oncekı aracımında Opel Vectra oldugunu ve boyle bır problem hıc yasamadıgımı anlatmak ıstedım . Volantında bu kapsama dahıl edılebılrmı dıye sordum . Opel Turkıye sıze donecegız cevabı verdı ve kapadı telefonu . Daha sonra donus yapılmadı ama servis aradı ve dediki baskı balatanızda bu saaten sonra sıze aıt volantta sıze aıt tum masrafları. Şok olduk resmen Opel Turkıyeyı aradıgımız için cezalandırıldık . 2600 tl ucret cıktı karsımıza bırden . Ozaman aracımızı alalım dedık ama sokme takma parası 450 tl ıstedıler . Opel Turkıyeyı aradık neden biz cezalandırılıyoruz bız ne yaptık dıye . Cevap şu ; başta baskı balatanıza ucret alınmıcaktı ama sız boyle yaptıgınız ıcın herseyı sız odıyeceksınız . geçen 5 gunden beri çok yıprandık ailecek . neyapacağımızı bilmiyoruz . Neden baskı balatamız ücretsiz değişilecekken şuan çark ettiler ? Çocuk oyuncağımı bu iş . Almanyaya mail attım ve izmiri aradım tekrar. Dediklerine göre Almanya yazdıgım maılı onlara yönlendirmiş ve yinede yapılacak hiçbirşey yokmuş . Bu durumda aramasak bilgimiz olmuyacağı için neden bize geri dönüş yapılmadı diye sorunca telefon kesildi tekrar aradık cevap verılmıyordu ısrarlar aradık ve telefona baktılar neden bızı bılgılendırmıyorsunuz dıye sordugumuzda telefon tekrar kesıldı anlam veremıyoruz bu duruma . Biz Opel markasını tercih ettiğimiz içinmi suçluyuz . Bu sorunu yaşayan bir çok insan var onlardan yardım istiyorum lütfen benimle irtibata geçin . Çünkü Opel yetkilileri bu sorunu sadece bizim yaşadığımızı internete yazılan baskı balata değişimlerinin çamur atma olarak yazıldıgını herkezın bırseyler yazdıgını soyluyorlar .Forumumuzun yöeticisi Hakan bey bu sorunu yaşamış ve ücretsiz maduriyeti giderilmişti ama internette yazılanların bir değeri yok cevabı verıyorlar Bu sorunu yaşayıp parça değiştiren varsa elindeki fatura veya belgelerını bana ulastırabılrılerse çok mutlu olacağım . Çok üzüldük yıprandık İnşallah bu sorunu kimse yaşamaz
