opel corsa c yol tutuşu

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
benim aracım dizel olduğu için ön daha ağır ve haliyle çok sert girersem arka savuruyor
 

FireStarteR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
670
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
+1, katılıyorum..

bencede yol tutuşu güzel, arkayı savurmuyor hatta ben direksiyonu aniden kıvırıyorum ki arkayı savursun diye :)

malum türkiye yolları kusurlu virajlarda falan zıplatıyor arabayı oralarda direksiyonu birden kırıyorum o zaman güzel kayıyor :)
 

BLU

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
48
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
eski lastiklerle gerçekten zordu yolda tutunması..sert hamur ve taban az olunca makaslarda birkaç zorluk yaşadığım oldu.

195/45/16 aldım. V desen lastiklerim var yumuşak hamurdan..yol tutuşu mükemmel oldu..yoldan arabayı çıkarmak kesinlikle zorlaştı :) hergün gittiğim güzel virajlarla dolu bir yol var.bomboş orda 100le girdiğim virajda kayan araba şmdi 120-130la tatlı tatlı dönüyor.80le göbek dönüyorum kaydıra kaydıra ama kontrol bende yine :) çok sert makaslara giripde sadece abartısız esnemelerle devam edebiliyorum yoluma..bence Corsa C yerden yüksekliği ile uygun bir araba.eğer Corsa C ye kötü diyen olursa gitsn bi palio kullansın da değerini bilsn corsanın :)

Cors D yi test ettim fakat çok agresif süremedim test aracı olduğu için..görüş açısı zayıf geldi ama tutuş konusunda yeniliklerle iyi olabilir diye düşünüyorum ama bir ihtimal biraz daha yüksek ve uzun-dar olduğundan farklı olabilir..?
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
corsa c ani manevralarda önden kayma gösterir, ancak drift yöntemleri ile manevraya başlarsanız önden kaymaya rahatlıkla engel olabilirsiniz.. önemli olan arkayı salınıma bırakabilmek..

corsa d ise boyutları itibariyle ayrıca kullanılan lastik ölçülerinin büyümesinden ötürü - aks yerden yüksekliği nin artması sebebiyle - daha çok önden kayma gösteren bir otomobildir. ama her ikisini de spor yaylar ve yüksek performans lastikleri ile donattığınızda yoldan çıkarmanız için gerçekten çaba sarfetmeniz gerekir,
 

çağrı60

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
255
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadşalr ben lastikleri yaza değiştirecem 155 i 175 70 13 yapsam bir zararı olurmu + ve - lerini yzaın marka olarak neyi tavsiye edersiniz
 

BY_Corsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
8,347
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Cagri 155 i 175 yaparsan direksiyonun çok hafif agırlaştıgını hissedebilirsin.Tabanı genişlettiğin için yanaklarıda inceltemen gerek,bu yuzden konfordan bir miktar ödün verebilirsin.Çünkü corsa sert süspansiyonu olan bir araba.Daha agır lastikler olacagından aracın az bir miktar agırlaştıgını ve yakıtın biraz artıgını göreceksin,son hızında bir miktar düşme olacaktır. bunlar eksileri diger yandan yol tutusun ve viraj emniyetin artacak, daha güvenli süreceksin, daha kalın lastikler estetik acıdan daha hoş duracaktir.Jant ile de takviye edersen tadından yenmez :)
 

Vladimir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
3,110
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yaylı haliyle inanılmaz yol tutuyor yayları taktığımdan beri frene basarak viraj girdiğimi hatırlamıyorum
 

O.A.G

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2009
Mesajlar
1,966
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkdas opel c kullanıcısı,opel d ye de cok binmiş..opel c nin kullanımı daha güzelmiş,yalnız el freni katiyen önermiyor..
neden acaba?
 
Üst