Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
corsa c nın yol tutuşu fena değil. ama 1.2 corsalarda taban kaç bılmıyorum 165 mı 175 mı. 195 lik lastik le bılrıkte 15 jant koyarsan farkı hıssedersın. iyileştirme baabında yazdım.
c için yol tutuşunu artırmak şart.aracın boyutları yüzünden corsa d daha iyi yol tutuyor.
ama iyi lastik+yay yol tutuşu baya bi etkiler.çok da risk almamak lazım.
Benim corsam 1.2, orj lasitkleri 155/80/13 du, 195/50/15 jant+ toyo lastik taktım yol tutuşu çok güzel oldu, benim şartlarıma uymaz ama eger yay da takarsan araba ray üzerinde gidiyor gibi cizgisinden sapmadan tum virajlardan cıkarsın
Benim corsam 1.2, orj lasitkleri 155/80/13 du, 195/50/15 jant+ toyo lastik taktım yol tutuşu çok güzel oldu, benim şartlarıma uymaz ama eger yay da takarsan araba ray üzerinde gidiyor gibi cizgisinden sapmadan tum virajlardan cıkarsın