para var huzur var diyor adam
Hocam sırf tasarruf edeyim diyede öyle kütük gibi arabaya binilmez ki ama ya yani araba dediğin biraz albenisi olmalı bak mesela renault fluencenin elektrikli aracı tek model olarak satılıyor yani öyle baz , full ayrımı yok ama gidin bakın araca daha direksiyonu bildiğin plastikten , torpido kaplaması elinle azcık bastır hemen gıcır gucur ediyor yani sırf az yakayım diyede araç sürme keyfinden mahrum kalmam ben :rakir:
kayınbiraderimin 2008 ford focusu (mzotlu) ile kınık ilçesine gidip geldik hep ben sürdüm. aracın performans, suspansiyon sıkıntısı yok. arabanın kusuru ne biliyor musunuz? direksiyon aşırı hafif, güven vermiyor 160 tan sonra tut tutabilirsen bir çizgide. yusuf yusuf oldum. frene azıcık dokundum arabakiler öndekiler ön cama arkadakiler ön koltuklara yaslandılar.ahhahha :maden:azıcık frene basmanın zevkini alcan bu ne sigara külü düşse kilitlio böyle fren mi olur? özet geçiyorum. opellerin yol tutuşu bir numarada kabul mü?
mal ın iyisinden araplar anlıyorSadece yol tutuş ve fren kabiliyeti olarak kıyaslarsak toyota nın bu zayıflıkları doğrudur.Ama sanıyormusunuz ki Tundra dan tutun camry sine kadar üretim yapan birfirma bunu yapamıyor ya da bilmiyor ?
Toyota'nın en donanımlı ve heryeri elektronik olan modelleri de arıza yapmıyor emin olun.Ülkemizde donanımı az araçlar pahalıya satılıyor.Toyota yumuşak ve konfor ağırlık süspansiyon sisteminden vazgeçmiyor , bu nedenle de rüzgar ve fren açısından handikabı ortaya çıkıyor.
Bir aracı ilk defa kullanmakla yorum yapmak çok zor.Hele ki uzun süre kullandığınız kendi arabanız karşısında.Alıştıkça insan başka arabaya biner binmez eskisinden farklı durumları eleştiriyor.Firmamız da benzinli Astra G leri de kullananları duydum , kendim Corolla kullandım (150 binkm) , Fluence Edc ile 70 Bin km deyim. ve uzun kmlerce daha değişik araçlarıda kullandım.Ama çok yüksek hızlarda (130+) rüzgar kabiliyeti ve yine yumuşak süspansiyonları nedeni ile ani frenlerde zayıf kalması haricinde her açıdan opel den üstün olduğunu tarafsızca söyleyebilirim.Şahsım adına ben zaten 130 üstü hızı geçmem pek ve fren konusunda da arabam kabiliyetli de olsa takip mesafesini kollarım.Duramayacağımı düşünerek ilerlerim.O nedenle bu yönlerini asla önemsemiyorum.Şu an toyota vermiyor firmamız , fluenceardından muhtemelen jetta yada octavia dsg olacaktır ama ilk defa japonlara olan önyargım ile oturduğum corolla yı 2 yıl sonrasında bile sevdiğimi ve ayrı bir tadı olduğunu belirtmek isterim.sorunsuzluğu , 2 .elde prim yapan nadir araç olması , mekanik olarak güven veren dayanımı , pamuk gibi kullanımı ve özellikle de servislerinin kalitesi tartışılmaz.