Ne Yapılabilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hope
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hope

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
382
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Klima gazı için aracını yetkili servise bırakan bir arkadaşım aracını teslim aldığında aracın abs lambası yanıyormuş.Servis bizim suçumuz yok olacağı varmış olmuş demiş ve beynin bozulduğunu değişmesi gerektiğini ve 2000 ytl olduğunu söylemiş.Sağlam bırakılan araba arızalı teslim edilmiş.Bu konuda neler yapılabilir?
 
tüketici haklarına gidin.Öyle şey olmaz serviste neler dönüyor neler...
 
abi cok zaman geçmemiştir inşallah sonra onlar bozdu diyebilirler hemen tüketici haklarına ve opel ana bayiye bildir
 
Ben bir defa escort um vardı servise bıraktım 400 milyona bütün bakımlarını yaptırmak için anlaştık aracı 1 gün sonra teslim almaya gittigimde araç kontrol yerinden herşey tamamdır alabilirsiniz demişlerdi bende motor kapagını açıp baktıgımda araçta hiç su olmadıgını ve su devir dayım pompasının delindiğini farkettik,tabiki adamlar ne diyecekler bizler anlamıyoruz yaa yeni antifiriz koyduk delikler kapalı imiş yeni antifiriz onları açmışmış,SONUÇÇÇ Ne kadar cingar çıkartsamda devir dayımın parasını aldılar...işçilik ve antifiriz parası vermedik ALLAH KENDİNİ BİLMEYEN SERVİSLERE DÜŞÜRMESİN....
 
öle iş mi olur ya olacağı varmışda olmuş gibi bir cvp verilebilirmi.il/ilçe tüketici heyetleri vardır.gidin şikayetinizi iletin.
 
Bu tür şerefleri sorgulanabilir servislerin yaptıklarından artık bıktım ya. Nasıl der olacağı varmış. Bir de utanmadan beyin değişecek diyor bu şerefleri sorgulanabilir adamlar. Öncelikle arıza kodundan eminler mi? Eğer eminlerse arızanın ne zaman verildiği arıza kodunda yazar diye düşünüyorum. (Yanılıyorsam ustalarım uyarsın) Arıza kodu zamanı belli olurse ve bu zaman ile ilgili başka bir yetkili serviste tutanak tutturursa elinde belge de olur.
Yanılıyor muyum?
 
servisler hakkında daha neler duyacaz bakalım
 
aman aman yetkili servismi benden uzak dursun :D
 
bu işin yetkili yetkisizle işi yokki özel servis de aynı sorun olsa onlarda aynı şeyi söyleyecek...her iki servisin de vicdanına kalmış...Veya sen hakkını yasal yollarla arayacaksın...Masrafı paylaşma yoluna gitmeye çalış...En azından yarısını kurtarırsın...Takılan parça arızalı olsa o zaman hakkını sonuna kadar ararsın ama arıza başka yerden anlaşma yolunu seç...Veya tüketici mah. git belki çöüzm bulunur geçmiş olsun...
 
servis ten teslim almam öyle bi durum olursa aracı tüketici haklarına başvururum
 
Geri
Üst