Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nasiol zr53 iyi bir ürün olsada uygulaması zor ve en ufak hatayı kaldırmıyor ve geri dönüşüde zor oluyor. En ufak su zerresi tüm uygulamayı mahfedebiliyor. Ben metal coat f2 uyguladım, zr53 e göre çok daha kolay olmasına rağmen bir parçada sorun oldu ve ellede düzelmiyor. Fıslatırken nokta nokta cam gibi biryerlere sıçrarsada iz kalıyor. Ben şahsen bundan sonra klasik wax ile devam edeceğim, meguiars, autoglyim gibi...
Nasiol zr53 iyi bir ürün olsada uygulaması zor ve en ufak hatayı kaldırmıyor ve geri dönüşüde zor oluyor. En ufak su zerresi tüm uygulamayı mahfedebiliyor. Ben metal coat f2 uyguladım, zr53 e göre çok daha kolay olmasına rağmen bir parçada sorun oldu ve ellede düzelmiyor. Fıslatırken nokta nokta cam gibi biryerlere sıçrarsada iz kalıyor. Ben şahsen bundan sonra klasik wax ile devam edeceğim, meguiars, autoglyim gibi...
bilgilendirmeniz için thnxx. ben şu an cam için su itici düşünüyorum ama o da problemse yanaşmayayım. başlık da açmıştım yaptığım uygulama ile ilgili ( http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=11545.0 ) yeni wax,srp tarzı şeyler aldım bunların bitmesi epeeeyyy zaman alacak. boya korumaya bende bunlarla devam edeceğim.