• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

manifold temizliği

narcoss10

Kayıtlı Kullanıcı
32-Isparta
Katılım
14 Kas 2025
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
2016 insignia otomatik dizel 130 binde aracı alalı 60 bin km olmustur hiç manifold bakımı yaptırmadım duman atma yok temizlik şart mı yoksa duman atana kadar beklemelimiyim ve maliyeti ne kadar olur zor bir işlem mi
 
Selamlar , Manifolt tıkalı olmasın durumunda duman atma olmuyor , Manifoltu eliniz yatkınsa videoları izleyip kendinize söker temizlersiniz ama işin ehli bir usta yaparsa çok iyi olur. Konuşun bir özel servisle yapan yer çok .ben 160 binde egr ve manifolt temizlettim . Araba şimşek gibi olmuştu . daha iyi hava alır ve motor daha titreşimsiz çalışır.
 
  • Beğen
Tepkiler: narcoss10
sagolasın arabada bi çekiç düşüklüğü var gibi sanki gaz tepkimeside eskiye göre daha yavaş sanki belirtileri bunlar mı acaba suanda maliyeti biraz zorlar gibi piyasada ne kadara yapyıorlar bu işi bilmiyorum motor da titreme artmış zaten oda belli
 
Manifoltdan önce kendi yapacağınız kolay temizlikler var, bunu her bakımda yapın mutlaka . Map sensörü ve Egr dönüş borusu .. Bu ikisi kurum tutmuştur. :Manifolt daha altta kalacağı için zor işçilik ister ama bu ikisi oldukça kolay. bunlarda çekişi etkiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: narcoss10
Manifoltdan önce kendi yapacağınız kolay temizlikler var, bunu her bakımda yapın mutlaka . Map sensörü ve Egr dönüş borusu .. Bu ikisi kurum tutmuştur. :Manifolt daha altta kalacağı için zor işçilik ister ama bu ikisi oldukça kolay. bunlarda çekişi etkiler.
onları temizlettirmiştim 2 yıl felan oldu oksijen sensörünü hiç temizlettirmedim sadece 4 5 yıl oldu nerdeyse o yapar belki egr borusumu yoksa giriş yerinimi diyorsun boru temizleniyor mu orası ben sadece borunun girdiği yeri temizlettirmiştim
 
Oksijen sensörü hiç temizletmedim aslında onuda elden geçirmek lazım. U şeklinde bir boru var metal renginden o egr borusu onunun ağız kısmı tıkanıyor bunuda temizleyin. Boruyu yağ çözücüye yatırıp durulayınaca açılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: narcoss10
Oksijen sensörü hiç temizletmedim aslında onuda elden geçirmek lazım. U şeklinde bir boru var metal renginden o egr borusu onunun ağız kısmı tıkanıyor bunuda temizleyin. Boruyu yağ çözücüye yatırıp durulayınaca açılıyor.
sağolasın bakıcam artık bakımda söylicem ustaya
 
Geri
Üst