Magnezyum sübab ne olaki? LPG uygulaması yapılır mı ki_?

kaanrevan

Kayıtlı Kullanıcı
59-Tekirdağ
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
2,509
Tepki puanı
26
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
yalnız şunu da düşünüyor insan
opel neden çelik sübap yerine magnezyum kullandı
çelik sübap taktırmanın ileride başka sorunlara yol açmayacağı ne malum

Magnezyum subap kullanmasının nedeni yakıt tasarrufu ile ilgiliymiş. Sadece opel kullanmıyor bunu. Euro 5 deki motorların hepsi kullanıyormuş. Bu sorun hepsinde var yani.
 

molmez

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
2300 lira 10 taksit yaptılar

Peki Prince'de iki sistem var. Bir tanesi uygun olanı Silverline diye geçiyor,
Diğeri VSI-2 sistem bu ise pahalı olanı.
Sen valvecare (yağlama sistemi) taktırdın mı?
Bende opel astra sedan 2012 aracıma taktırmak üzereyim.
Fakat silverline mı yoksa VSI-2 mi karar veremedim.
VSI-2+Valvecare 2850 Tl fiyat aldım.
Silverline ise 1900 Tl 10 taksit + 500 Tl nakit teklif aldım.
Birde nerde taktırdığın konusunda bilgi verir misin.

Şimdiden teşekkürler:)
 

Realist

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
703
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Bizde Cruze var aynı sorun bizim aracımızdada var ikiside euro 5 motor. Cruze astraya göre daha çok yakıyordur kesin :) bende başımıza gelenleri anlatayım fikir alayım. Servis tüp taktırmayın dedi bizde İnegölde sanayide bir ustaya gittik bize dediği şu bunun motoru ecotec motor bunların bazıları Nissan kapaklı bazıları Opel kapaklı oluyo eğer Opelse lpgde sorun yok opel değilse çelik subap çakmamız gerek buda 400 tl gibi bi rakam oluyo dedi burda bi şaşırdım. Daha sonra arabanın soğumasını bekleyelim bi bakalım neymiş dedi. Araba soğudu baktı arabaya bu orjinal Opel motoru dedi çelik subaplara gerek yok sorunsuz kullanırsın dedi. Bende dedim abi sen bu arabaya hiç montaj yaptınmı yok dedi senin araban burda tektir biraz lafı dolaştırıp çıktık hemen çünkü cruze İnegölde 15-20 tanede olsa var :) bizim araba kobay olacaktı anlayacağınız.
Şimdi benim sormak istediğim bu araca çelik subap gerekmiyormu bizde o ustanın dediği gibi lpg montajından önce subapları çelik yapsak genede sorun çıkaracakmı yanı gene 50 binde veya 3 bin devir üstünde performanslı sürünce sorun çıkaracakmı ?
 

biyohoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Peki Prince'de iki sistem var. Bir tanesi uygun olanı Silverline diye geçiyor,
Diğeri VSI-2 sistem bu ise pahalı olanı.
Sen valvecare (yağlama sistemi) taktırdın mı?
Bende opel astra sedan 2012 aracıma taktırmak üzereyim.
Fakat silverline mı yoksa VSI-2 mi karar veremedim.
VSI-2+Valvecare 2850 Tl fiyat aldım.
Silverline ise 1900 Tl 10 taksit + 500 Tl nakit teklif aldım.
Birde nerde taktırdığın konusunda bilgi verir misin.

Şimdiden teşekkürler:)

VSI2 ile silverline arasındaki tek fark VSI' enjekssiyonlarının alman KYLE nin üretiyor olması başkada hicbir farkı yok. VSI insignia gibi turbolu motorlara uygulandığını öğrendim. o yüzden silve line öneririm. ben KAYSERİ TAŞKINLAR LPGde 1800+500 olacak şekilde fiyat aldım. eger kayseride taktırmayı düşünerseniz özel mesaj atabilirsiniz. Düşünmeyin, taktırın kurtulun derim:)
 

biyohoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Bizde Cruze var aynı sorun bizim aracımızdada var ikiside euro 5 motor. Cruze astraya göre daha çok yakıyordur kesin :) bende başımıza gelenleri anlatayım fikir alayım. Servis tüp taktırmayın dedi bizde İnegölde sanayide bir ustaya gittik bize dediği şu bunun motoru ecotec motor bunların bazıları Nissan kapaklı bazıları Opel kapaklı oluyo eğer Opelse lpgde sorun yok opel değilse çelik subap çakmamız gerek buda 400 tl gibi bi rakam oluyo dedi burda bi şaşırdım. Daha sonra arabanın soğumasını bekleyelim bi bakalım neymiş dedi. Araba soğudu baktı arabaya bu orjinal Opel motoru dedi çelik subaplara gerek yok sorunsuz kullanırsın dedi. Bende dedim abi sen bu arabaya hiç montaj yaptınmı yok dedi senin araban burda tektir biraz lafı dolaştırıp çıktık hemen çünkü cruze İnegölde 15-20 tanede olsa var :) bizim araba kobay olacaktı anlayacağınız.
Şimdi benim sormak istediğim bu araca çelik subap gerekmiyormu bizde o ustanın dediği gibi lpg montajından önce subapları çelik yapsak genede sorun çıkaracakmı yanı gene 50 binde veya 3 bin devir üstünde performanslı sürünce sorun çıkaracakmı ?

çelik sübap takmak öyle 3 yüz 5 yüzle olacak iş değil en başında o ustadan ucuz kurtulmuşsunuz :)
bu tür motorlar insignia astra ve Cruzda mevcut zaten. o yüzden sübap yaglamalı sistem takılması gerekiyor. Landirenzo, Brc gibi markalardaki yaglama sistemi plastik bir kutudan pistonlara giden borular şeklinde 10 numara yağ kullanarak yapılan bir sistem yüzden yağlama gerektiğinde pistonlara eşit ordan yağ dağıtılması cok zor. Prince valve care ise bu iş için ozel bir alet daha var pistonları yağlamak için kullanılan yağ ise hollandan ithal olarak gelmekte o yüzden size tavsiyem iyi bir ustada prince taktırmanızdan yana olacaktır.
 

bimmer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,656
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
çelik sübap takmak öyle 3 yüz 5 yüzle olacak iş değil en başında o ustadan ucuz kurtulmuşsunuz :)
bu tür motorlar insignia astra ve Cruzda mevcut zaten. o yüzden sübap yaglamalı sistem takılması gerekiyor. Landirenzo, Brc gibi markalardaki yaglama sistemi plastik bir kutudan pistonlara giden borular şeklinde 10 numara yağ kullanarak yapılan bir sistem yüzden yağlama gerektiğinde pistonlara eşit ordan yağ dağıtılması cok zor. Prince valve care ise bu iş için ozel bir alet daha var pistonları yağlamak için kullanılan yağ ise hollandan ithal olarak gelmekte o yüzden size tavsiyem iyi bir ustada prince taktırmanızdan yana olacaktır.

yanlış bilgi vermeyelim.

BRC şu an için hiç bir şekilde bu yağlama sistemlerini tavsiye etmemektedir. evet sübapları korumaktadır yağlama sistemleri fakat motor içinde kurum oluşturmaktadır bu da sübap değiştirmekten çok daha kötü bir durumdur.

ayrıca yağlama sistemleri pistonları yağlamaz, sübapları soğutmak için yanma odasına gönderilir.
 

biyohoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
yanlış bilgi vermeyelim.

BRC şu an için hiç bir şekilde bu yağlama sistemlerini tavsiye etmemektedir. evet sübapları korumaktadır yağlama sistemleri fakat motor içinde kurum oluşturmaktadır bu da sübap değiştirmekten çok daha kötü bir durumdur.

ayrıca yağlama sistemleri pistonları yağlamaz, sübapları soğutmak için yanma odasına gönderilir.

Brc firmasından cıkan MTM lpg kitinde de Prince benzer benim bahsettiğim sistem var. O markayıda cok tavsie eden oldu. Yağlama sistemi var motorunuzu korur diye.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Karterde olması gereken yağı, yanma odasına mı basıyorlar? O bildiğimiz yağ falan değildir, bildiğin kurum yapar, özel bir soğutucu falandır yağlama adı altında satılan
 
Üst