sıralı sistem lpg lerde güç kaybı genel %3-%5 arasında olmaktadır fakat bu kayıp cebe sağladığı yarar düşünülünce yok sayılabilir bence

bu güç kaybı lpg nin araçla uyumu, takılan beynin kalitesi, ve araca göre değişiklik göstermektedir. bazı servisler kayır yok deseler bile mutlaka kayıp var:good: fakat bazen bu kayıp hissedilmeyecek kadar azalmaktadır. bu kayıbın sebebi ise yakıt değişiminden kaynaklanmaktadır.
şöyle bir örnek verecek olursak; 100 hp bi motordaki 3 hp lik bit kaybı hissetmek pek mümkün değildir:good: araç 220 km gibi bir hız yerine 215 km hız yapsa bile burda da sizin göz yanılmanız olacağından o kaybı göremiyeceksiniz bile

bence bu zamanda sıralı isitem lpg taktırmak çok mantıklı:good: yakıta km de 30 kuruş verecek kadar zengin değilim

özellikle vw-audi grubu araç kullananlara bunu tavsiye ederim

1,6 motorun fabrik verisi 9 litre, bu motor türkiye koşullarında rahat 10 litre yaktığına göre

bence lpg yi füşünmek bile mantıksız olur

fakat bmw ve honda lar için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. 3,28 bmw nin şehirçi 10 litre yaktığını iddia edenleri duydum, fakat bmw nin 3,20 ve üzeri (i serisi) motorlarının yakıt olarak çok az yaktığını biliyorum:good: honda larda ise 5000 devir altında sınıfının en az yakan motorları olduğu malum. 1,6 i es civiclerin şehir içi yakıt tüketimleri 17 ykr olduğunu da bliyorum:good: bu kadar az yakan araçlar için lpg gereksiz olur bence. 2005 model sohc motor civic sıralı sistem lpg ile 9 kuruş yakıyor(100 desek de olur) . karar sizin.
