LPG hız ve gücü düşürür mü?

Teleflex-GFI Hollanda üretimidir. Avrupa 'da ve dünyada yaklaşık 40 yıldır kullanılmaktadır.

Volvo, Cadillac, Jaguar, Bmw, Volkswagen, Audi, Subaru, Citroen, Suzuki ve birçok marka Teleflex-GFI kullanmaktadır.

Ag ve Necam gibi iki büyük LPG/CNG üreticisini bünyesine alan Teleflex-GFI oldukça büyük bir holdingdir. Uçak sanayii, otomobil, medikal ve deniz araçları alanlarında üretimleri vardır. 2006 yılında Volvo CNG li sıfır otomobillerini Teleflex-GFI ürünlerini kullanarak piyasaya sunmuştur. Cadillac 3 yıl garantili olarak sıfır lpg li araçlarını Teleflex-GFI montajını yapmaktadır. İngiltere de ve Almanya' da Citroen Teleflex-GFI kullanarak sıfır araç satmaktadır. Türkiye' de benzinli olarak üretilen Ford Transitler İngiltere ve Yunanistan' da Teleflex-GFI sistemleri kullanılarak LPG ye dönüştürülmektedir. Teleflex-GFI LPG dönüşüm sistemleri dünyanın en kaliteli yakıt tasarrufu sağlayan ekipmanıdır.

1993 : Kitchener, Ontario, Kanada ' da kuruldu. 2000 : Teleflex Inc. Amerikan enjektör firması GFI ' yı satın aldı. (Teleflex GFI oldu) 2000 : Superior Valve Co. (ABD) alınması. 2002 : AG Autogas (Hollanda / İtalya) dünyanın en saygın LPG kit firmasının alınması. 2003 : Koltec - Necam doğalgaz kitleri üstüne ciddi çalışmalar yapan 2 dev firmanın (Hollanda / Fransa) alınması. 2005 : GFI 'nın Teleflex ticari grubu (Otomotiv / Denizcilik / Sanayi) altında yeniden düzenlenmesi.
" LPG SİSTEMLERİNİN EN ÜST DÜZEY KALİTE BELGESİ OLAN R-115 SERTİFİKASINI İLK TELEFLEX-GFI ALDI "


TELEFLEX-GFİ 'NİN DİĞERLERİNDEN FARKINI 4 KATEGORİYE AYIRABİLİRİZ
EMME MANİFOLDUNA GÖMÜLÜ ENJEKTÖR
teleflex02.jpg
Otomobiller üretilirken benzin enjektörleri emme manifoldunun üzerine direkt takılır. Bilinen bütün LPG sistemlerinde emme manifolduna bir hortum takılır ve hortumun ucunda LPG enjektörü olur. Oysa Teleflex-GFI de aynı benzin enjektörleri gibi LPG enjektörleri manifolda gömülür.
Bu Sayede;


  • Performans ve güç kaybı olmaz.
  • LPG enjektörlerinin direkt takılması için manifold söküldüğünden yanma odasına çapak kaçma riski yok edilir. Teleflex-GFI manifold sökülmeden yapılan montajlara müsaade etmez.
  • LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden olan yakıt tasarrufu bu sayede en üst düzeyde elde edilir. Yakıtın yanma odasına en yakında püskürtüldüğü tek sistem Teleflex-GFI dir.
  • Motor kaputunu açtığınızda LPG montajı ile ilgili enjektör ve tesisat görüntüsü fark edilmez.
DOĞRU KALİBRASYON
teleflex05.jpg
Teleflex-GFI montaj sonrası programlanır-ken, motor soğukken ayar başlar. Su ısınıp termostat açana kadar ayar devam eder. Araç hem boştayken hemde vitesteyken çeşitli devirlerde ayarlar devam eder. Araç yüke bindirilerek ayrı bir ayar daha yapılır.
Bu sayede;


  • Sabah çalışma zorluğu asla yaşanmaz.
  • Yüksek devirlerde benzine geçme olmaz.
  • Motor arıza lambası yanmaz.
  • Aracın düşük devirlerde toparlaması sorunsuz olur.
KALİTE VE ORJİNAL MONTAJ
teleflex11.jpg
Son derece kaliteli yedek parçalarla aracın orjinal yapısına en az müdahale ile montaj yapılır.



  • ECU ( Elektrik Kontrol Ünitesi ) Sagem firmasına ürettirilmiştir ve sorunsuzdur. Uzun ömürlüdür.
  • Filtre ve basınç sensörü Bosch firmasına ürettirilmiştir. Sorunsuz ve uzun ömürlüdür.
  • Elektrik kablo tesisatı son derece sadedir. Aracın bobin kablosundan veya krank sensöründen bir tesisat çekilmez. Aracın orjinal yapısıyla oynanmaz. Arıza vermez.
DOĞALGAZA UYUMLUDUR
teleflex08.jpg
Teleflex GFI LPG Sistemleri doğalgaza uyumludur. Sisteminizin bazı aksamları değiştirilerek ve araç ECU'su ( Elektrik Kontrol Ünitesi ) programlanarak kolayca doğalgaza dönüştürülebilir.

Bu Sayede;


  • Teleflex-GFI taktırarak uygun bir fiyat karşılığında sisteminizi doğalgaza dönüştürebilir, 2 nci bir masraftan kurtulursunuz
 
ya nedir bu anlamadım :) herkes lpg yi kötülemiş motorun ömrünü uzatır manifoltun ömrünü normale nazaran kısaltır normalde motor gazı litre hesabında fazla yakar tek avantaj gazın ucuz olması gaza saglam bi zam gelse gazcılar benzinli kullanan taksiciler batar ... performans düşüşü olur ayarını açarsan artar anca sarfiyat artar bildiiğim kadarıyla böyle en azından ama şu depo olayını halen tam anlamadım :S çözerim bi gün onu neyse :D
 
lpg konusuna son derece soğuk bakıyorum.
ancak eğer lpg taktıracak olsam teleflex veya prins tercih ederdim.fiyatlar biraz yüksek ama diğer sistemlerle teknik olarak fark çok fazla
 
ne kadar hız yaptıgını bilemicm ama sıralı sistem kullandıysan motorda hıcbır guc kaybı yasanmıyor yenı sıstem lpgler tam tersıne guc artısı bile veriyor ıyı gunler dılerım.;)
Kesinlikle katılıyorum.Ben 1250 kglık arabamla(lpg kiti dahil,1.6 16v) 200km yi gördüm.63000 de aldım iki gün içinde taktırdım lpgyi.Tartarini marka 42000 km oldu(şu an 106000 de) arıza lambası da dahil hiçbir arıza vermedi.Ben çok memnunum.
 
şuda var sanırım merdiven altı dediğimiz yerlerde ucuza takıtırıp kalitesiz malzeme işçilik ve olmayan bir teknoloji ile lpg takanlar var eski yöntem ve usullerle sanırım bu yeni nesil araçlarda sıkıntı yaratıyor.. bunları taktırtan insanlarda araçlarında sıkıntılar çekiyor motor yaptırtıyor falan sonra sakın taktırmayın çok pişmanım diyorlar

birde yeni nesil sıralı falanlı filanlı teknolojik lpg sistemleri kullananlar var avrupa standart onaylarını almış avrupada da satışı olan kaliteli markalar sanırım ondanda memnun olmayan yok adam ben 4-5 senedir şu marka kullanıyorum gayetde memnunum en ufak bir sıkıntı çekmedim diyor..

iş dönüp dolaşıp galiba ne kadar çok köfte o kadar çok ekmek zihniyetine dayanıyor..
 
ben zaten alırsam kesinlikle discovery channelda gördüm range rovera taktılar lpg yi ama arabanın stepnesini çıkardılar o stepne şeklinde birebir aynı yere oturan lpg tankını takdılar böylece tüp falan o çirkin görüntü görünmüyor bagajda bagajında sana kalıyor tek sıkıntın stepnen olmuyor onuda zaten tekerlek köpüğü otomatik elektrikli minik pompalar falan var benim arabadada var ikiside :D

eyer alırsam o stepne şeklindeki tanklardan koyarım :D
 
lpg de montaj çok önemli.özellikle de sıralı sistemde.kusursuz bir montajla sadece %5 civarında bir performans düşüşü yaşanıyor araştırılana göre.ben arkadaşın clio sunu kullandım güya sıralı sistem taktırdı lovato hemde.araba resmen kağnı olmuş.demekki ince bir işçilik istiyor.
 
inan ki düşme olmuyorr bende 2 ay once taktırdım zavolı ve sorun yok sukur ustune bıde 215 lastık gomdum sorun yok arkdasım sen ver odunu :)
 
vectra 1.6 comfort benzinde maximum yol şartlarından dolayı 200 ü gördüm bugüne kadar. lpg de geçen gün 195 i sorunsuz gördüm.kim demiş beygir gücü kayboluyomuş diye yeter ki montaj düzgün yazılım ayarı profesyonelce yapılsın
 
Yarın Ankara Mocan otogazda lpg taktırıyorum (brc sıralı). Ayrıntıları işlemler bitince yazarım burdan :D
 
Geri
Üst