Krank devir sensoru hk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bestking
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bestking

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
270
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Selam dün baktim krank devir sensörünün yani ve fişi cok yağlamıştı bende wd 40 sıktım sabah kalktim araci calistirdim herhangi bir sıkıntı yoktu. Hatta öğlende kyllandim sıkıntı yok ama akşam eve gelecem marşa bastim isik var arabada ses yok tik yok birkac kez denedim ve bir anda çalıştı sorun ne olabilir
 
Bunun devir sensöründen kaynaklanacağını pek sanmam. O sensör arızalı olması durumunda farklı sorunlar çıkarır.
 
wd-40 iletkenlik yapabiliyor.balata spreyi yağ çözmede daha başarılıdır
 
Krank devir sensörü arızalı olsaydı arac hic calısmazdı giden kabloda yırtılma yada deform varmı ona bak..Arac calısmıyorsa ya yakıt sisteminde yada atesleme sisteminde arıza aramak gerekir

Arkadaslar bir cok kişi WD-40 üzerinde yazanları okumadan kullanıyor..Wd 40 yaglayıcı ve pas giderici özellige sahip iyi bir kimyasaldır..
Temizleme özelliği olmadıgı gibi belli ölcüde iletken bir sıvıdır insanlar bu sıvı ile motor bile yıkıyorlar eger o sıvı soketler içine girerse electronik kontrol ünütesine (ECU) zarar verme olasılıgınız var..
 
Wd40 tan kaynaklı olabilir. soket bölümünü hava ile kurutun.wd40 ın kullanılmaması gereken bir noktada hareketli plastik parçalar

E6653 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Elektrik kablo soketler,roleler,far ampul duyları vs. gibi üzerinden elektrik iletimi yapılan parçalar "kontak temizleyici sprey" piyasada bilinen adı ile kontak sprey ile yapılır,herhangi elektronik parça satan dükkandan veya internetten temin edilebililir.Üstte belirtildiği gibi diğer wd40 yada balata spreyi gibi kimyasallar iletkense bu tehlikelidir iki elektrik ucu arasına sıkılan bu sıvı bulaşırsa kısa devre olmuş olur ve suni arızayada neden olabilir.
 
Geri
Üst