Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhabalar kocaelıden aranıza katılıyorum astra j 2013 edıtıon kullanıcısıyım cok yakında aracımın resımlerını sayfada paylasıcam herkese ıyı gunler bu arada aracım su an montajda 10 gune kadar herseyıyle hazır olur
Aracımı ben antalyadan aldım.Baya bir bayi arayıp fiyat aldım.En ucuz o dönemde atm vermişti 54 bin demişti.Ama antalyayı arayıp 52+boya koruma+cam filmini duyunca tatilde aradan çıktı