• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Klima devreye girip çıkması

Sniperr-06

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
25 Ara 2025
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar merhaba Astra g 2003 kullanıcısıyım. Klimayı açtığımda bazen soğutuyor basen soğutmuyor. Soğuttuğu zamanlar devreden çıktığıda oluyor . Gazı falan tam . Bilgisayara bağlattım P1530 4 hata kodu veriyor. Varmı başına gelen ne yapabiliriz en lazım olduğu zamanda devreden çıkıyor
 
Geri
Üst