- Katılım
- 25 Ara 2025
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Arkadaşlar merhaba Astra g 2003 kullanıcısıyım. Klimayı açtığımda bazen soğutuyor basen soğutmuyor. Soğuttuğu zamanlar devreden çıktığıda oluyor . Gazı falan tam . Bilgisayara bağlattım P1530 4 hata kodu veriyor. Varmı başına gelen ne yapabiliriz en lazım olduğu zamanda devreden çıkıyor