- Katılım
- 23 Eki 2008
- Mesajlar
- 467
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar benim transporter t4'e bir turbo bakıyorum çok uygun fiyata bir tane buldum yalnız bendekinin orjinali KKK14, bakmış olduğum K24 acaba flanşları aynı mı? Hava giriş sorun değil de egzos giriş farklı olunca flanşta sorun çıkacak?