kızdırma bujisi ısıtıcı devresi sorunu

şimdi sorun ya kızdırma bujisi ya kızdırma unitesi,ya kötü kontakt(tesisat vs) ya beyin komunikasyon sorunundan kaynaklı iyi bir elektrikci bakması lazım.Hatta eğer sorun yoksa yazılım
 
Peki aracın bu hatadan dolayı servıs ışıgı yanık sekilde kullanılması mazot tuketımını arttırırmı ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 19:08 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 19:05 ----------

Tech 2 cihazına baglatmayı düşünüyorum müsaiy bı zamanda.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
kızdırma bujisi ilk motor soğuk iken devrededir sonradan devre dışı kalır,ne olur kurum,çiğ yakıt ve kat
 
Bu arada arıza en başta bu arıza ışığı marş motoru sökülüp takıldıktan sonra cihaza bağlandığında oldu :confused: hatta o esnada elektrikli direksiyon anlık hata verdi sertleşti sonra düzeldi.. Aracı çalıştırınca sönüyor bir süre sonra yanıyor kızdırma buji ünitesini tamamen çıkarıp çalıştırdığımda hemen yanmakta..
 
Geçen hafta sonu aküyü mazot filtresini ve kızdırma beynini söktüm ve arkada bi soketin kırmızı olan takılmadığını gördüm taktım ve ışık söndü marş motoru tamiri için ustam sökmüştü ve bu bana 400 t ye maloldu beyin ve bujiler.. Selim Beye ilgisinden ötürü sonsuz teşekkürler ederim..
 
Geçen hafta sonu aküyü mazot filtresini ve kızdırma beynini söktüm ve arkada bi soketin kırmızı olan takılmadığını gördüm taktım ve ışık söndü marş motoru tamiri için ustam sökmüştü ve bu bana 400 t ye maloldu beyin ve bujiler.. Selim Beye ilgisinden ötürü sonsuz teşekkürler ederim..
Birşey değil çağrı bey,geçmiş olsun gene bir usta hatası nelere mal oldu :(
 
Geri
Üst