Kasislerden Nasıl Geçmeli?

DOHCLINE

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
389
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
kasisin durumuna göre değişiyo benim geçşim.. bazen geçemiyorum zaten.. :)) karter muhafazası yere 4 cm..
 

burak loves opel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
6,899
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
olabildiğim kadar yavaş tabiki ve yan geçmek mantıklı.teker teker harcıyosun amortisörleri
 
S

selocan77

Bilgi Girilmemiş
Yavaş ve düz geçmek bence en mantıklısı.Daha 18 yaşımdayken bana araba kullanmayı öğreten bir abim söylemişti.Kasislerden geçerken olabildiğince yavaş ve düz,kasise geldiğinde fireni bırak öyle geç demişti.Hiç şimdiye kadar sorgulamadım ama aynen uyguluyorum.12 yılda 8 tane araba değiştirdim daha amortisör değiştirmedim.
 
S

selocan77

Bilgi Girilmemiş
Şunuda eklemek gerekir kasisler yalnızca amortisörlere zarar vermiyor,ön takımı da(rot-tabla vs.) hırpalıyor.
 

M.YILDIZ

Forum USTA'sı
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
6,698
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
bide f kasayı dene

taş parçalarına bile karter değicek nerdeyse bu kadar mı burun aşağıda araba yapılır yaw :D

frene basılı geçmemek lazım
yan yan geçince de dik olarak düşmediğimiz için tepeden, amortisörler daha az yaylanıyor ve burun aşağı eğilip karter - egsoz cazur cuzur etmiyor
senın gıbı sıkayet eden her hafta altını vurup vurup gelene bı musterım vardı(zaten ben vermısım o aracı ona astra f) altını yukseltelım der dururdu bende ısrarla olmaz derdım gecen gun geldı bunu yukselt ben karısmam dedı. amortısorlerın altına 3 cm kalın lastık kestırttım ön ve arkalara cok guzel oldu haberın olsun
 

punisher

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
362
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
72
Siteyi ziyaret et
vites boştayken yada ayak debriyajdayken mümkünse her iki teker aynı anda ve frene basmadan geçmek araca en az zararı verecektir.saygılar.
 

redshare

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Tümsek veya çukurlardan geçerken arkadaki trafiği de kontrol etmek sureti ile mümkün olduğunca yavaşlayın, ancak tam üzerinden geçerken ayağınızı fren pedalından çekin.
Tümsek veya çukurlardan geçerken lastiğin darbeyi döner vaziyette alması gereklidir. O ana kadar yavaşladınız yavaşladınız, yavaşlayamadıysanız yavaşlayabildiğiniz kadarıyla geçin gitsin.
Fren basılı durumdayken verdiğinden daha az zarar verecektir.
Asfalta gömülen tırtıkların amacının ise her ne kadar hızı azaltmak olduğu söylense de bunların ön takımları bozmaktan başka bir işlevi olduğunu sanmıyorum. Bence tümüyle kaldırılmalılar. Ayrıca tümsekleri de artık inşaat işçilerinden ziyade Avrupa’daki örneklerine uygun şekilde geniş, ve üzerinde gece de görülmelerini sağlayacak boyalar olacak şekilde daha bilgili ekipler hazırlamalı.


(Alintidir)


 

B**** K****

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
469
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
eğer frene basmak zoruma giderse düz geçiorum onun dışında 2 ye atıp motor freni yapıorum sonra aynen devam ediorum 1 e atmak cok yorucu oluyo :D
 
Üst