İnsignia 1.6 turbo almayı düşünüyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan TayfunGR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TayfunGR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
142
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
2.el olarak insignia 1.6 turbo olmayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz araç hakkında bilinmesi gerekenler neler kronik arızaları varmıdır genel anlamada araçla ilgili bilgiye ihtiyacım var...
 
Yakiti cok ve lpg uyumsuz diyorlar biraz arastirmistim
 
lpg takılacaksa prins takılmalı yada en kötü ihtimal brcnin enjektörleri kaliteliymiş bir versiyonunun o taktırılmalı. yani hızlı ve yüksek kapasiteli enjektör ister...
turbo kontrol edilmeli yağ veriyormu boşluk varmı? turbosu normalde tamir edilemez cinstenmiş Türkiye distribitörü fabrikasının turbo için yedek parça yollamadığından bahsetti yan sanayi malzemelerle tamir ediliyormuş piyasada... neyse bu çok ince ayrıntı oldu...
volant baskı balata çok dayanıklı değil fazla uzun ömürlü olmuyor dikkat edilmeli. 2000 liraya yakın masrafı olur muhtemel...
1.6 turbo için aklıma gelenler bunlar şimdilik. kasa için pek bilgim yok insignia forumlarındanda okumak lazım biraz bişiler öğreniliebilir.. piyasadaki fiyatlarına göre alınabilecek keyifli heybetli kaliteli bir araba bana göre...
 
Forumda 12938192832 kez açıldı konu, lpg uyumlu yakıtı da abartılı değil. Turbo motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar krank-volan üzerinde yürümek yerine turbo üzerinde yürüyorlar o yüzden yakıt bir hayli fazla oluyor. Sürekli düşük devirde sürmek veya sürekli abanmak inanılmaz tüketimlere sebep olabiliyor.

LPG uyumuna aklım almıyor özellikle, benzin türkiyede o kadar dandik ki 95 oktan diye bilinen benzin 91.5-92 oktan civarında uyduruk bir yakıt, ya LPG? Yaklaşık 105oktan vuruntu yapmayan mis gibi yakıt. Magnezyum alaşımlı subaplar zaten benzinde de binince aynı şekilde yıpranıyor, klasik subap takımı takılarak büyük regülatörlü bir LPG kiti taktığınızda gayet lezzetli oluyor, enjektörlere herkes çok önem veriyor ancak regülatör enjektörden önemlidir :)
 
Forumda 12938192832 kez açıldı konu, lpg uyumlu yakıtı da abartılı değil. Turbo motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar krank-volan üzerinde yürümek yerine turbo üzerinde yürüyorlar o yüzden yakıt bir hayli fazla oluyor. Sürekli düşük devirde sürmek veya sürekli abanmak inanılmaz tüketimlere sebep olabiliyor.

LPG uyumuna aklım almıyor özellikle, benzin türkiyede o kadar dandik ki 95 oktan diye bilinen benzin 91.5-92 oktan civarında uyduruk bir yakıt, ya LPG? Yaklaşık 105oktan vuruntu yapmayan mis gibi yakıt. Magnezyum alaşımlı subaplar zaten benzinde de binince aynı şekilde yıpranıyor, klasik subap takımı takılarak büyük regülatörlü bir LPG kiti taktığınızda gayet lezzetli oluyor, enjektörlere herkes çok önem veriyor ancak regülatör enjektörden önemlidir :)

işte o yüzden prins diyorum ;) fazlası var eksiği yok prinsin... maşallah :D
 
Bende cok seviyorum bu araclari gorsel olarak ozelliklede ic kisim.Sadece insignia uzerine acilmis bir forum var birde orada arastirin daha detayli bilgi icin
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst