Honda civigin donanımında neden doğru düzgün birşey yok?

donanımdan kastınız sadece park sensoru ıse onu saymayalım
segmentındekı dıger sınıf araclardan daha cok alternatıfı yuksek ve bence sorunsuz bır markadır ve 2.el pıyasası yuksek bır markadadır.
 
bencede zor beğenirim orta sınıfta süper araç bence..
 
Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler.. Mugen yapımı bi honda gördümmü hayranlıkla bakarım.
 
donanımdan kastınız sadece park sensoru ıse onu saymayalım
segmentındekı dıger sınıf araclardan daha cok alternatıfı yuksek ve bence sorunsuz bır markadır ve 2.el pıyasası yuksek bır markadadır.

Hayır kararan dikiz aynası yağmur sensörü otomatik yanan farlar bel desteklı surucu koltugu bu astra sedan enjoyumla civicgin en üst paketi arasındaki farklarlar bide civic en alt paketini düşünün cruise control vs. de ekleniyor farklara..
 
Hem boş, hem teneke. ama sorunsuzmuş :)
 
2009 civic benim şirket aracı dobloya kırmızı ışıkta dururken geldi arkadan vurdu. sağ far kısmı benim sol stopa girdi. bende az bişi ezik. hondanın far ve etrafı dağıldı resmen. alırsam şık diye alırım. sağlamlık vs düştü gözümden...
 
cok ozellik cok elektronik demek .. Cok elektronik esittir daha fazla sorun.. Yani honda esittir en sorunsuzlardan biri
 
Hem boş, hem teneke. ama sorunsuzmuş :)

Yok yok hiç öyle bizim snadığımız gibi değil onlarda çok şikayetci baktımda biraz..:)

2009 civic benim şirket aracı dobloya kırmızı ışıkta dururken geldi arkadan vurdu. sağ far kısmı benim sol stopa girdi. bende az bişi ezik. hondanın far ve etrafı dağıldı resmen. alırsam şık diye alırım. sağlamlık vs düştü gözümden...

Aynen zaten alçak araba yol tutuşu vs. iyi değil bunlarda

cok ozellik cok elektronik demek .. Cok elektronik esittir daha fazla sorun.. Yani honda esittir en sorunsuzlardan biri

En sorunsuzlardan biri olabilir ama bence mantıgın dogru degıl..

06A0F26BF96F41B8A23C003D13C38A76.jpg
şöyle bir fotoğraf buldum..düzmece olabilir..:)
 
Son düzenleme:
Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler.. Mugen yapımı bi honda gördümmü hayranlıkla bakarım.

Haa alıp binermiyim; o kadar da değil.:hıh:
 
Türkiye ‘de gözde olan markaların sedanları Civic ve Astra hünerlerini sergiliyor.
Büyük boyutuyla dikkat çeken Opel Astra Sedan rakibi Honda Civic Sedan ‘dan 4 cm daha uzun. Büyüyen boyutlar çoğu araçta hantal bir görünüm sergilerken Astra Sedan güzel görüntüsünden hiç bir şey kaybetmiyor. Çekici bir otomobilde stop lambaların durgun yapısı biraz sırıtıyor. Astra Sedan geniş bagajını yüksek omuzları sayesinde araca tasarım noktasında iyi entegre etmeyi başarmış. Agresif yüzlü Civic Sedan ise özellikle ince yapısının nedeniyle Astra Sedan ‘a göre daha aerodinamik. Araç, Astra ‘dan daha kısa olsa da 4545 mm uzunluğuyla bir sedana göre gayet yeterli. Ancak büyük boyutları bagaj konusunda kendisini gösteremiyor. 390 litrelik alan civic, Astra Sedan ın bagajından 100 litre daha az.

Elinizde kişisel eşyalarınızla koltuğa oturduğunuzda Astra ‘da ne yapacağınızı şaşırırken Civic Sedan iç mekandaki genişliği ve kullanışlılığı ile rakibini bu noktada geçtiğini gösteriyor. Görüş açısı, güzel tasarımlı konsol, kaliteli döşeme, kullanışlı gözler ve yeni gösterge tabloları içerdeki havayı güzelleştiriyor. Bu konuda rakibinden kesinlikle daha iyi. Konfor olarak Astra Sedan daha başarılı koltukları ile uzun yolculuklarda asla yorucu olmuyor. Araçların süspansiyon sistemleri kıyaslandığında Astra Sedan, sertliği, darbe emişi, yol tutuşu ile Civic Sedan ‘dan daha başarılı. Honda Civic Sedan bozuk zeminlerde rakibinden daha tepkili.
Honda Civic Sedan ‘ın 1.6 litrelik motoru devrini aldığında “Japon İşi” olduğunu kanıtlıyor. Gaz pedalına dokunduğunuzda verdiği tepkiler çok iyi. Bu motor ile Civic 6500 d/d de 125 beygir güç ve 4200 d/d üstünde ise 152 Nm tork üretiyor. Vitesleri direksiyon üzerindeki kollardan değiştirmek ise performanslı sürüşle birlikte büyük keyif. Astra Sedan beygir gücü olarak rakibinin gerisinde kalıyor gözüksede bir denge söz konusu. 155 Nm maksimum tork güç üreten Astra motoru 0-100 km/s hızlanmasında rakibini az farkla geçilsede katlanan hızlarda geçit vermiyor. Birbirlerine çok yakın performanslara sahipler. Asıl fark pedala bastığınızda ortaya çıkıyor. Sürüş hissi daha atak ve agresif olan Civic ‘in yanında Astra daha sakin. Ayrıca Civic ‘in otomatik şanzımanında geçişlerdeki konfor Astra ‘dan iyi.


Sonuç olarak Astra Sedan başarılı süspansiyon sistemi, daha geniş bagajı, zengin fiyat seçenekleri ve az tüketimi ile rakibini az farkla olsa da geçmeyi başarıyor. Civic Sedan, Astra karşısında güçlü ve atak motoru, iç mekandaki konforu, güzel görüntüsü gibi artıları bulunsa da küçük bagaj ve fiyatlandırma gibi eksiler yüzünden geride kalıyor.

civic
Motor: 1595cc
Maksimum güç: 125 HP 6500 d/d
Maksimum tork: 152 Nm 4200 d/d
Son hız: 192 km/s
0-100 km/s hızlanma: 11.4 sn
Fren Mesafesi: 100-0 km/s 39 m

astra
Motor: 1598cc
Maksimum güç: 115 HP 6000 d/d
Maksimum tork: 155 Nm 4000 d/d
Son hız: 192 km/s
0-100 km/s hızlanma: 11.8 sn
Fren Mesafesi: 100-0 km/s 38 m
Yakıt tüketimi: 100 km’de 8.0 lt
Yakıt tüketimi: 100 km’de 8.2 lt
 
Geri
Üst