Hangi amortisör ?

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
dediğim gibi reflexteki amaç güvenlik olduğundan ürünün hedeflediği kitle gençler değil bu nedenle çok sert olacağını düşnmüyorum tabi aynı şekilde bu üründen "mükemmel ötesi" bir performans beklemekte yanlış olur sadece orjinalinden "daha iyi". mükemmel ötesi için 3cmlik yay+blistein B8+roll bar gibi şeyler yapmak gerekki o zamanda gerçekten sert olacaktır.
 
Son düzenleme:

vectra38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
876
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Abi benim yaşa da bakma bende hız merakı yok. Ama virajlara da bir symbolle girer gibi girmeyi sevmem. Çok gariptir vectra bana 130dan sonra hiç güven vermiyor nerdeyse uçacak gibi. Bunun sebeplerinden biri amortisör olsa gerek. Bilstein fiyatı sordum B4 100 tl demişlerdi. Monroe reflex için fiyat almadım. Şu süreçte bilstein ve monroe önde gibi. Bu arada biri 100 tl dedi ama nereye sormuştum unuttum akıl bendeki de :D :D
 

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yüksek hızda aracın havalanmasına amortisörün etkisi olmaz ya aracı alçaltarak altından daha az hava akımı geçmesini sağlayacak yada adam gibi spoiler ve bu iş amaçlanarak tasarlanmış bir ön tampon alacaksınız

bilsteinın spor süspansiyonunu parçacıda bulamazsınız o standart özellikli b2 yada b4tür
 
Son düzenleme:

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
hayır dediğim gibi düz yolda 130la giderken süspansiyon sertliğinin havalanmaya bir etkisi olmaz

illa spor süspansiyon derseniz 1000tlyi blisteina vermektense koni daha mantıklı istediğinizde yumuşatıp istediğinizde sertleştirirsiniz yada coliover alıp istediğinizde yükseltip istediğinizde alçaltabilirsiniz

ama ben sizin yerinizde olsam gider 3cmlik eîbach pro kit alırdım ikinci eli 200tl sıfırı max400-450tl orj. süspansiyonlar patlak değilse hiç ellemezdim alçaltmadan dolayı sertleşecektir zaten böylece hem araç hızlandığında yolu daha iyi tutacak hemde sertleşen suspansiyon ve alçalan ağırlık merkezi sayesinde virajları daha iyi alacaksınız ben bu şekilde eski aracım astra g'den çok memnundum
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Koni, Bilstein, sachs veya monroe den başka uyduruk markalara bakma
 

vectra38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
876
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Cevaplarınız için teşekkürler , parayı da 2. plana attım önemli olan optimum olanını seçmem.
Mehmet abi araç 140 bin km de ve amortisörlerde bir sızıntı olmasa da epey zayıflamış. O yüzden değiştireyim istedim :(
Bu araca bazen ailecek de binicez , kimi zaman bagajı da dolacak , yay olayı çok uygun gelmiyor :( Araç sıfırken daha iyi yol tutardı , şimdi o kadar değil gibi (Aracın hiç kazası yok) Standart yükseklik spor süspansiyon olarak bilstein b6 ile normal b4 arasında kaldım..
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
B4 gas amortisörüdür,
B6 sport ekstrem şartların amortisörüdür yük yol sathı vs...B6 uygun olur
 

vectra38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
876
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracın üstündekiler ilk amortisörleri hiç değiştirmemiştik. Açıkçası çok tat vermiyor gibiydi b6 gibi sert bir süspansiyon alsak bir sıkıntı yaşar mıyız? Araç zaten sert , tam tam tahtaya döner mi :D
 

ogun06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
ben b4 taktırdım. biraz sert ama virajlarda sağa sola yatırmıyo aracı.
 
Üst