- Katılım
- 15 Kas 2007
- Mesajlar
- 6,208
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
Öncelikle uğur bey ile sanırım aynı kaderi paylaşıyoruz.. Bende biliyorsunuzki bi süre evvel CDX'i yaşattığı aşırı elektriksel problemler ve nihayetinde conta sorunundan satıp 110hp dizel Rio aldım.. Gerçekten performans şaşırttı..
Eğer yol tutuş frenleme problem değilse benim gibi bir kullanıcıysanız CRDI ların 110luğu yetecektir.
Ya üstad bilgine saygım sonsuz.. Fakat 2.0 Vectra 136hp nin neyini hafife almayalım? Böyle arada bir performans olamaz ne 2.0 ın hakkını verir ne 1.6 kadar kötü gider.. 3 yıla yakın kullandım ve inan 110luk CRDI la ikiside stok halde olursa bütün vectraları geçerim..
Accent olsun Rio olsun Vectra ile kıyaslanamaz ama şöyle düşünün birde 106 GTI' da Vectra ile kıyaslanamaz Corsa GSI'da..
Vectra'nın amacı farklı..
Eğer yüksek modelli iyi giden araba istiyorsanız 110luk bir dizeli remap ile spor amortisörler ile revize edip kullanın.. 3. viteste dip gazda deli gibi sara sara giden bir arabanız olur
Eğer yol tutuş frenleme problem değilse benim gibi bir kullanıcıysanız CRDI ların 110luğu yetecektir.
hayırlısı olsun kazasız belasız kullanmak dileğiyle ancak affınıza sığınarak 2.0'ı fazla hafife almışsınız bence torkun aldatıcı etkisi sizi oldukça etkilemiş neyse tekrar hayırlısı olsun.
Ya üstad bilgine saygım sonsuz.. Fakat 2.0 Vectra 136hp nin neyini hafife almayalım? Böyle arada bir performans olamaz ne 2.0 ın hakkını verir ne 1.6 kadar kötü gider.. 3 yıla yakın kullandım ve inan 110luk CRDI la ikiside stok halde olursa bütün vectraları geçerim..
Accent olsun Rio olsun Vectra ile kıyaslanamaz ama şöyle düşünün birde 106 GTI' da Vectra ile kıyaslanamaz Corsa GSI'da..
Vectra'nın amacı farklı..
Eğer yüksek modelli iyi giden araba istiyorsanız 110luk bir dizeli remap ile spor amortisörler ile revize edip kullanın.. 3. viteste dip gazda deli gibi sara sara giden bir arabanız olur
