- Katılım
- 24 Kas 2020
- Mesajlar
- 548
- Tepkime puanı
- 381
- Puanları
- 63
- Yaş
- 39
Merhaba değerli üyeler.
Başım hala dertte geçen gün çok şükür tamir sonrası şanzıman yağını yeniledim.
Fakat şanzıman arıza yapmaya başladığından beri sıkıntı çıkartan bir hız sabitleme sorunu yaşıyorum. Hiç çalışmıyor şu an.
Bunun yanı sıra halen daha şanzımanın uyumsuz davranışlarına maruz kalıyorum 3. vitesten 4 e geçerken hafif bir vuruntu ve geçtiği an 1 sn. civarında vites boşta gibi devir çevirmesi vs. gibi.
Dip gaz yapıp 7000 devire kadar çevirip vites atınca bir sorun yok ama sakin kullanımda her zaman bu vuruntuyu yapıyor.
Bu arada bir kaç ay önce koltuk ısıtmam çalışmıyordu bende açtırıp röle de sorun olduğunu tespit ettim ve bir süre rölesiz direkt bağlantı ile kullandım fakat sonra sigorta kırdığı için koltuğumun yanındaki bağlantıları kestim ve durum düzeldi.
Dedim nasıl olsa röle bağlantınca tekrar bağlarım düzelir diye ama fark ettim ki o kablolar koltuğun yukarı aşağı inip kalkma tuşunu da etkiliyormuş aklıma hız sabitleme tuşu da bundan kaynaklı çalışmıyor olabilir mi diye geldi ama çok emin olmamakla beraber sanki kestikten sonra da hız sabitlemeyi kullandım çalışıyordu diye geldi.
Demem o ki acaba aracın ECU ya reset atsam acaba bu sorunlar düzelir mi?
Hem kutup başı sökme işte kapı açmadan kontak açma olayını biliyorum hem de çok yakın bir dostum işinin ehli bir beyinci.
Sizce bunu yapsam bu sorunlar düzelebilir mi?
Bu arada şanzımanın bütün parçaları değişti kalibre km sini doldurup yeniden yağını da değiştim acaba hala aracın beyni hiç resetleme yapılmadığı için farklı sinyal alıp bu şekilde hareket ediyor olabilirmi ?
LüTFEN BU KONULAR HAKKINDA BANA YARDIM EDİN GERÇEKTEN BÜYÜK SIKINTI YAŞIYORUM 1.5 SENEDİR KULLANDIĞIM ŞEYLERİ ŞİMDİ KULLANAMAYINCA ÇOK CAN SIKIYOR DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.
Başım hala dertte geçen gün çok şükür tamir sonrası şanzıman yağını yeniledim.
Fakat şanzıman arıza yapmaya başladığından beri sıkıntı çıkartan bir hız sabitleme sorunu yaşıyorum. Hiç çalışmıyor şu an.
Bunun yanı sıra halen daha şanzımanın uyumsuz davranışlarına maruz kalıyorum 3. vitesten 4 e geçerken hafif bir vuruntu ve geçtiği an 1 sn. civarında vites boşta gibi devir çevirmesi vs. gibi.
Dip gaz yapıp 7000 devire kadar çevirip vites atınca bir sorun yok ama sakin kullanımda her zaman bu vuruntuyu yapıyor.
Bu arada bir kaç ay önce koltuk ısıtmam çalışmıyordu bende açtırıp röle de sorun olduğunu tespit ettim ve bir süre rölesiz direkt bağlantı ile kullandım fakat sonra sigorta kırdığı için koltuğumun yanındaki bağlantıları kestim ve durum düzeldi.
Dedim nasıl olsa röle bağlantınca tekrar bağlarım düzelir diye ama fark ettim ki o kablolar koltuğun yukarı aşağı inip kalkma tuşunu da etkiliyormuş aklıma hız sabitleme tuşu da bundan kaynaklı çalışmıyor olabilir mi diye geldi ama çok emin olmamakla beraber sanki kestikten sonra da hız sabitlemeyi kullandım çalışıyordu diye geldi.
Demem o ki acaba aracın ECU ya reset atsam acaba bu sorunlar düzelir mi?
Hem kutup başı sökme işte kapı açmadan kontak açma olayını biliyorum hem de çok yakın bir dostum işinin ehli bir beyinci.
Sizce bunu yapsam bu sorunlar düzelebilir mi?
Bu arada şanzımanın bütün parçaları değişti kalibre km sini doldurup yeniden yağını da değiştim acaba hala aracın beyni hiç resetleme yapılmadığı için farklı sinyal alıp bu şekilde hareket ediyor olabilirmi ?
LüTFEN BU KONULAR HAKKINDA BANA YARDIM EDİN GERÇEKTEN BÜYÜK SIKINTI YAŞIYORUM 1.5 SENEDİR KULLANDIĞIM ŞEYLERİ ŞİMDİ KULLANAMAYINCA ÇOK CAN SIKIYOR DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.