Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?
Astra'da denemedim ama diğer aracıma 3 kere aldım bir sıkıntı çıkartmadı, yakıt harici ücretsiz imkanlarını (yıkama, çorba, çay) deneme fırsatım olmadı ama ana baba günüydü diyebilirim.