• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan static
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

static

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2011
Mesajlar
151
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
full ün benzini hakkında olumlu yada olumsuz tecrübe sahibi olan arkadaşlar var mı
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

öyle bir benzin istasyonu mu var?
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

ben de duymadım. benim tercihim po
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

istanbulda 25 istasyona yaklaşmışlar 4 liranın altında benzin veriyorlar brde açılışa özel % 25 indirimleri var şikayeti olan yada memnun kalan varmı diye merak ettim
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

iyimiş. ben olsam bir depo alır kendim denerdim. ama ne bileyim bu memlekette o kadar çok üçkağıt var ki. insanın aklına soru işareti de gelmiyor değil. gene de çok ön yargılı olmamak gerek heralde
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

bende sizinle aynı fikirdeyim biraz araştırmıştım bunlar bayii karını fiyatlara yansıtmıyorlarmış zaten benzinleri tüpraştan alıyorlar memnun olmayana rastlamadım % 7 indimi devamlı yapıyorlar birde pazar günleri 02.00 dan öğlen 12. 00 a kadar %2 daha extara indirim uyguluyorlar yani %9 falan yenibosna yanyolda bir tanesi açılmak üzere sabırsızlıkla bekliyorum  ;D
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

ben denk geldi 2 kere aldım.Bi sıkıntı olmadı.
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

Djfree link' Alıntı:
ben denk geldi 2 kere aldım.Bi sıkıntı olmadı.

yani genel kanı sizinkiyle aynı teşekkürler..
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

ben hep ordan alıyorum ve bir sıkıntı ile karşılaşmadım... şuanda euro dizel 3.32 kuruş...
 
Ynt: full benzin istasyonundan yakıt alıpta memnun yada memnun olmayanlar var mı?

        Astra'da denemedim ama diğer aracıma 3 kere aldım bir sıkıntı çıkartmadı, yakıt harici ücretsiz imkanlarını (yıkama, çorba, çay) deneme fırsatım olmadı ama ana baba günüydü diyebilirim. 
 
Geri
Üst