Tekleme benzeri patirtili calisma

OmegaHasan

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Ara 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Puanları
3
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Selamın aleyküm hayırlı akşamlar..bı sorunum vardı tecrübe sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirlerdi sevinirim...öğleden sonra aracımla bı tur attıktan sonra(2.0 CD manuel 16 v) park ettim 5 dakika sonra işim çıktı geri çalıştırdım patirdayarak çalıştı araç.sanki böyle elektrik kesiyor gibibi gidip bı geliyor gazda daha bariz belli ama benzindede oluyor..şimdi benim sorum şu;
1)Krank mili sensörü izolesinde çatlaklar var nemlenmis ise yapar mi?
2) Alternatör kömürleri bitiyor olabilir mi ?
3) Akü ile alakalı kutup başı vs. Problem olabilir mi?
4)Ateşleme bobini bu tür bı arızaya sebebiyet verir mi?
5) Bunların dışında bilmediğim başka bir sebep varmıdır?
Başından böyle birşey geçenler yada konuya vakıf olan arkadaşlar yardım ederse memnun olurum şimdiden teşekkürler...
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,475
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Patırtı varsa ve gazda daha belirgin ise önce bujileri değiştir gm al ve orj. Kod neyse onu al düzelmez ise o zaman bobin bobin kablosu düzelir
 
  • Beğen
Tepkiler: OmegaHasan

OmegaHasan

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Ara 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Puanları
3
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Patırtı varsa ve gazda daha belirgin ise önce bujileri değiştir gm al ve orj. Kod neyse onu al düzelmez ise o zaman bobin bobin kablosu düzelir
Bujileri 15 gün önce GM çift tırnak aldım kablolar muhayyer Bosch marka az önce aracı çalıştırdım bu tur attım geldim bı sıkıntı yok düzeldi..ama bu neden oldu onu merak ediyorum..LPG elektriği ateşleme sisteminin neresinden alıyor acaba çünkü kesik kesik çalışırken LPG de daha bariz dediğin tüp tankın devreye girip girip çıkıyordu..
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,475
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Bujileri 15 gün önce GM çift tırnak aldım kablolar muhayyer Bosch marka az önce aracı çalıştırdım bu tur attım geldim bı sıkıntı yok düzeldi..ama bu neden oldu onu merak ediyorum..LPG elektriği ateşleme sisteminin neresinden alıyor acaba çünkü kesik kesik çalışırken LPG de daha bariz dediğin tüp tankın devreye girip girip çıkıyordu..
Genelde bobinden alırlar
 
  • Beğen
Tepkiler: OmegaHasan

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,475
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Bujileri 15 gün önce GM çift tırnak aldım kablolar muhayyer Bosch marka az önce aracı çalıştırdım bu tur attım geldim bı sıkıntı yok düzeldi..ama bu neden oldu onu merak ediyorum..LPG elektriği ateşleme sisteminin neresinden alıyor acaba çünkü kesik kesik çalışırken LPG de daha bariz dediğin tüp tankın devreye girip girip çıkıyordu..
Orj. Tek tırnak ise siz çift tırnak taktıysanız belli km sonra patır patırtılı çalışma artacak tır çünkü buji uyumsuz oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: OmegaHasan

OmegaHasan

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Ara 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Puanları
3
Yaş
34
Siteyi ziyaret et

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,475
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Facebook ta da omega grubuna sordum geneli bobinden diyor ama bir tanesi kesin konuşmuş krank devir sensörü diye arada kaldım
Krank sensöründe araç çalışırken güçlük geçmez çalışmayabilir devirlenme sorunu olur istekli gitmez tabi bu devirlenme elektronik gaz pedalı var sa omage 2.0 bilmiyorum ama çalışmama yapar o kesin yada geç çalışır elektrik hattına bakın
 

OmegaHasan

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Ara 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Puanları
3
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Krank sensöründe araç çalışırken güçlük geçmez çalışmayabilir devirlenme sorunu olur istekli gitmez tabi bu devirlenme elektronik gaz pedalı var sa omage 2.0 bilmiyorum ama çalışmama yapar o kesin yada geç çalışır elektrik hattına bakın
Araç tek marşta çalışmıştı devir alırken problem vardı 3000 rom e kadar patirtili çalışıyordu gidesi yok gibi gidiyordu 3000 rom den sonra normale döner gibi oluyordu LPG de iken daha bariz bi şekilde belliydi ve LPG de iken düşük devirlerde tüp tankı devreye girip girip çıkıyordu..hal böyle olunca bende diyorum ki bu LPG bin elektriğini ateşleme bobini den aliyorlarsa soru. Muhtemelen ateşleme bobininde çünkü krank sensörü de olsa marş almaz hiç çalışması.elektriksel bişey olsa far sis hepsi açıktı onlarda kesmedi normal çalışıyorlardı araç sadece devir alıp almamakta kararsızlık yaşıyordu ateşleme bobininden başka bı ihtimal kalmıyor galiba
 

ermaneray

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
1,595
Tepki puanı
222
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Konu dışı ama geçen konu açtığınız kilometrede 70 kuruş lpg de mi yakıyor aracınız?

Eğer öyleyse aracınızda terslik var.

Konu ile bağlantılı olarak bobin buji kablosu bujiler lpg filtresi dahil bakın pislik gelmiş olabilir o an.
 
  • Beğen
Tepkiler: OmegaHasan

OmegaHasan

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
30 Ara 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Puanları
3
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Konu dışı ama geçen konu açtığınız kilometrede 70 kuruş lpg de mi yakıyor aracınız?

Eğer öyleyse aracınızda terslik var.

Konu ile bağlantılı olarak bobin buji kablosu bujiler lpg filtresi dahil bakın pislik gelmiş olabilir o an.
Aynen yakıt sarfiyatı 60 70 krş arası değişiyor LPG de..LPG filtresini yeni değiştirdim sayılır 2 ay olmadı bujileri orjinal GM aldım çift tırnak motor yağını motul aldım 10 40 filtresini yeni değiştirdim hava filtresini değiştirmedim yoktu orjinali onuda temizledim basınçlı hava ile aracim bugünde böyle geçici bir problem yaptı düşünüyorum henüz 😂 ateşleme bobini de öyle söküp kontrol edebilecegim birşey değil ki buradaki ustalarada elini versen kolunu kaptiriyorsun..MERAK ETTİGİM BİSEY GELDİ AKLİMA BEN ARACİ YARİN BİLGİSAYARA BAGLASAM BU GECİCİ ARIZAYI GECMİSE DÖNÜK OLARAK GOREBİLİRMİYİM ACABA HERHANGİ Bİ LAMBA FALAN YAKMADİ AMA ECU DA KAYİTLİMİDİR ONU MERAK EDİYORU
 
Üst