öncelikle arabanızda olması ve olmaması gerekn şeyler: katalizör varsa iptal edilecek, eğer yoksa halay çekilecek
son susturucu orjinal ise abart veya diğer adıyla performans tipi egsozla değiştirilecek, eğer buda varsa isteğe göre ikinci kez halay çekilebilir
arabanız platinli ateşleme sistemine sahipse (şahin, doğan, kartal, serçe, eski amerikan araçları, v.s.) hamuda kalkmalısınız
elektronik ateşleme sistemine sahipse bi oto elektrikçisine gidip silecek motoruna platin taktırmalısınız ve bunu satın almalısınız. platin 5 ytl çıkma silecek motoru 10 ytl. ve ardından satın almanız gereken şeyler: bobin, 5 bacaklı röle, buji, buji kablosu, buton (düğme), uygun kalınlıkta 5 metre kablo ve tornacıda bujinin dişlerine uygun bir somon yaptırmak eğer hepsini bulamazsanız bulmanıza yardımcı olabilirim. bunlarıda satın aldıktan sonra bi egsozcuya gidip son susturucudan önceki boruya son susturucudan 20-30 cm önceye bir delik açtırıp tornacıda yaptırdığınız somonu kaynattırıyoruz. sonra oto elektrikçisine gitip aynen şunu tarif ediyoruz: "elindeki malzemeleri gösterip; arabanın bobinine giden kabloyu kesiceksin röleyi takıcaksın rölenin bir bacağına içeriye monte edilecek butona bağlayacaksın, bir bacağına elektrik vereceksin diğer bacağınada bagaja bağlayacağın bobine gidecek elektrik kablosunu bağlayacaksın. butona bastığımda arabanın motoruna giden elektrik kesilecek ve arkaya taktığım bobine elektrik gidecek bu şekilde bağlayacaksın." diyeceksin. ve bu işlemleri yaptırdıktan sonra şu şekilde egsozundan alev atıcaksın (yazılanların sırasıyla yapılması gerekiyor yoksa alev çıkmaz.) :
1-Araba dururken: önce gaza basıp deviri artıracaksın devir düşmeden hemen düğmeye butona tutarak gazı pompalayacaksınız ve 1-2 saniye sonra butona basmayı bırakacaksınız bırakacaksınız. eğer çok uzun süre butona basılı tutarsanız devir çok düşer ve motor stop eder. bir daha arabayı çalıştırmanız gerekiyor.
2-Araba yürür haldeyken: arabayı öncelikle hareket ettiriyoruz ve hızınıza uygun vitese takıyoruz devir ne kadar yüksekse o kadar çok alev çıkar. araba vitesteyken düğmeye basılı tutuyoruz ve gazı devamlı pompalıyoruz. arabanın tekrar hızlanmasını istiyorsanız düğmeden parmağınızı çekmeniz yeterli. bunda süre kısıtlaması yok araba durana dek yapabilirsiniz. görenler nos açtığınızı zannedebilir. arkanıza süperspor arabalar takılabilir (m3, lamborghini, porsche, ferrari v.s.) sakın gaza gelip peşlerine takılmayın. LÜTFEN BEYLER BU İŞLEMİ YAPANLARIN VE YAPMAYAN HERKEZİN DİKKATİNE
"KURALLARA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM"
herkeze alevli günler diliyorum...
Önemli:
bu paylaşımıma karşılık işlem yaptığınız arabanın videosunu gönderirseniz çok sevinirim...
(Ç)Alıntıdır...
1-Araba dururken: önce gaza basıp deviri artıracaksın devir düşmeden hemen düğmeye butona tutarak gazı pompalayacaksınız ve 1-2 saniye sonra butona basmayı bırakacaksınız bırakacaksınız. eğer çok uzun süre butona basılı tutarsanız devir çok düşer ve motor stop eder. bir daha arabayı çalıştırmanız gerekiyor.
2-Araba yürür haldeyken: arabayı öncelikle hareket ettiriyoruz ve hızınıza uygun vitese takıyoruz devir ne kadar yüksekse o kadar çok alev çıkar. araba vitesteyken düğmeye basılı tutuyoruz ve gazı devamlı pompalıyoruz. arabanın tekrar hızlanmasını istiyorsanız düğmeden parmağınızı çekmeniz yeterli. bunda süre kısıtlaması yok araba durana dek yapabilirsiniz. görenler nos açtığınızı zannedebilir. arkanıza süperspor arabalar takılabilir (m3, lamborghini, porsche, ferrari v.s.) sakın gaza gelip peşlerine takılmayın. LÜTFEN BEYLER BU İŞLEMİ YAPANLARIN VE YAPMAYAN HERKEZİN DİKKATİNE
"KURALLARA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM"
herkeze alevli günler diliyorum...
Önemli:
bu paylaşımıma karşılık işlem yaptığınız arabanın videosunu gönderirseniz çok sevinirim...
(Ç)Alıntıdır...