- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 1,224
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
Herkes Savaş abinin topladığı aracı biliyor, benimde bu işlere biraz ilgim var 70-71 Taunus toplamak istiyordum, 8-10 araca baktım fakat kaporta ustaları bunların hepsi çürük biz yapamayız deyip beni vazgeçirdiler.Ben de çürümeyen bir araç buldum, yerli malı Anadol alıp topladım; Savaş abinin aracına göre benim aracın durumu içler acısıydı, ama kafaya koymuştum bir kere, aslında aracı biraz güncel parçalar kullanarak hatta motor şanzuman diferansiyel değişikliğine gidip günlük kullanmak gibi bir niyetim vardı. Ancak 1967 model ve ilk üretilen araçlardan biri olması sebebiyle orijinal toplamaya karar verdim ve film koptu
çünkü üzerindeki parçaların hemen hemen hepsi orijinal İngiliz malıydı!
Kaporta ustalarının çürük lafı beynimde zın zın etmeye başladığı sırada servise uğradım bir gün okul çıkışı. Naber dedim, biliyorlar benim Ford peşinde olduğumu hemen ford noldu dediler. Hepsi çürük, yalan oldu dedim. Servis ustalarından Anadol toplayan arkadaş abi çok temiz ve orjinal Anadol var sana alalım beraber toplarız pazardan pazara dedi. Arkadaşın aracı birkaç kere kullandım zevkli, hoşuma gitmişti. Hadi gidip bakalım dedim, Araç tanıdık birindeymiş, gittik orijinalliğini arkadaşta onayladı. 67 A1 1200 cc. aracı o gün aldık. 4 aydır yatıyormuş, Akü bitmiş, takviyeleyip marşa bastık sorunsuz çalıştı. Bir inşaatın altındaydı ve önüne toprak atılmış kürek yoktu, sahibi de maç izliyorum gelemem dedi. Bir bel bulduk ve yaklaşık 1,5 metre yüksekliğinde ve 5 metre uzunluk ve genişlikteki toprak kütlesini 2 kişi 50 dakikada hiç durmadan attık Arkadaş "Abi para verseler biz bunu bu sürede atamazdık" dedi gülme krizine girdik. A1 in camlar toz içindeydi 1 parmak camları silerken arkadaş yine gülme krizine girdi. Sonra onun Anadol a bağlayıp karanlıkta servise çektik. Ara sokaklardan gitmemize rağmen görenlerin tepkileri zaten bize yetti; kornalar havada uçuştu; aracı toplamış kadar oldum. Gündüz çekseydik kimbilir nasıl olurdu.
orijinal boyası ama bitmiş durumda.
Sol taraf ve tabanı sökük.
Motor elden geçecek
1967
aracın içinde sadece ön koltuk kalmış
Servise girdiğimizde arkadaşın sevinci benden fazlaydı. Gece 10 da aracı bırakıp ayrıldık.

Kaporta ustalarının çürük lafı beynimde zın zın etmeye başladığı sırada servise uğradım bir gün okul çıkışı. Naber dedim, biliyorlar benim Ford peşinde olduğumu hemen ford noldu dediler. Hepsi çürük, yalan oldu dedim. Servis ustalarından Anadol toplayan arkadaş abi çok temiz ve orjinal Anadol var sana alalım beraber toplarız pazardan pazara dedi. Arkadaşın aracı birkaç kere kullandım zevkli, hoşuma gitmişti. Hadi gidip bakalım dedim, Araç tanıdık birindeymiş, gittik orijinalliğini arkadaşta onayladı. 67 A1 1200 cc. aracı o gün aldık. 4 aydır yatıyormuş, Akü bitmiş, takviyeleyip marşa bastık sorunsuz çalıştı. Bir inşaatın altındaydı ve önüne toprak atılmış kürek yoktu, sahibi de maç izliyorum gelemem dedi. Bir bel bulduk ve yaklaşık 1,5 metre yüksekliğinde ve 5 metre uzunluk ve genişlikteki toprak kütlesini 2 kişi 50 dakikada hiç durmadan attık Arkadaş "Abi para verseler biz bunu bu sürede atamazdık" dedi gülme krizine girdik. A1 in camlar toz içindeydi 1 parmak camları silerken arkadaş yine gülme krizine girdi. Sonra onun Anadol a bağlayıp karanlıkta servise çektik. Ara sokaklardan gitmemize rağmen görenlerin tepkileri zaten bize yetti; kornalar havada uçuştu; aracı toplamış kadar oldum. Gündüz çekseydik kimbilir nasıl olurdu.

orijinal boyası ama bitmiş durumda.

Sol taraf ve tabanı sökük.

Motor elden geçecek

1967

aracın içinde sadece ön koltuk kalmış


Servise girdiğimizde arkadaşın sevinci benden fazlaydı. Gece 10 da aracı bırakıp ayrıldık.

Son düzenleme: