JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
değiştirmişken disklerde değişti
Yine lastiklerin üzerinde
Direksiyon eski tip kaldı, yani taş gibi ağır olacak . . .
bulmaca gibi altı rotilli bir sistem
Motor orijinal ve durumu iyi, yağ yakma olayı yok, motor ve şanzımanı biraz elleyip bıraktık daha sonra elden geçecek.
gündüz herşey biraz daha aydınlandı
Motor, şanzıman, şaft, diferansiyel, rot rotil, porya derken egsoza kadar geldik
Görüp gelen bir amca
"Bak yeğenim bende bundan vardı, arka makaslara ilave yaptır, takviyeli amortisör tak, sonra buna 1,5 2 ton yük atarsın"
"Yok amca ben yük taşımayacağım, gezeceğim sadece"
"Bak sen beni dinle sonra pişman olma"
Şase lastiklerini yapıştırdık, ve kupayı yeniden lifte taşıdık, voltranı oluşturacağız