JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
değiştirmişken disklerde değişti
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Yine lastiklerin üzerinde
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Direksiyon eski tip kaldı, yani taş gibi ağır olacak . . .
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
bulmaca gibi altı rotilli bir sistem
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Motor orijinal ve durumu iyi, yağ yakma olayı yok, motor ve şanzımanı biraz elleyip bıraktık daha sonra elden geçecek.
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
gündüz herşey biraz daha aydınlandı
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Motor, şanzıman, şaft, diferansiyel, rot rotil, porya derken egsoza kadar geldik
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Görüp gelen bir amca
"Bak yeğenim bende bundan vardı, arka makaslara ilave yaptır, takviyeli amortisör tak, sonra buna 1,5 2 ton yük atarsın"
"Yok amca ben yük taşımayacağım, gezeceğim sadece"
"Bak sen beni dinle sonra pişman olma"
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Şase lastiklerini yapıştırdık, ve kupayı yeniden lifte taşıdık, voltranı oluşturacağız