Hocam ateşleme bobini veya bujilerden kaynaklanıyo sizin sorununuz. Aracı sakın bu şekilde kullanmayın katalitik konvertöre zarar verirsiniz
İhtimaldir, Fakat 2000 motorda çok zor rastlanır, bobin arızası, genelde kablo arızası olur. 1.6 aracınızdan tecrübelerinizle sınırlısınız anlaşılan, sizin aracınızda bobin kütüğü motor bölmesinin üstünden kalmasından dolayı, çokça bobin arızası çıkartır. 2.0 da bobin sıcaktan uzak, kablolu ve çok sağlamdır. Kesin yorum yaparak, insanları yanıltmayın. Soruna yol açacak 20 arıza sayarım ezbere. Tech2 ile bakılacak, ardından arızaya göre hareket edilecektir. Arıza kodu olmadan, buradan sadece ışığın yanmasının sorunu şu demek, atıp tutmaktır. Bilgili her arkadaş bunu bilir.
99 veya daha eski bir araçta, özellikle
LPG li araçta bobin sorunu ile katalitiğe nasıl zarar verecek bir açıklayın. O araçta katalitik %90 sökülüp atılmıştır zaten. Sökülmedi ise, sökülüp atılmasında yarar vardır. Işık ondan bile yanabilir. Katalitik iptal konularını arayın okuyun ve bilgi sahibi olduktan sonra sakın gibi kelimelerle insanları araçlarından mahrum bırakacak, boşa masrafa sokmayacak önerilerde bulunun. Konuları okurken, kuralların olduğu konuya da 2 dakikanızı ayırırsanız, tamamının koyu
astraopc dediği gibi hata kodu lazım. Konu bilgi kirliliği olmaması açısından bu uyarı ile kilitliyorum, Hata kodu ile birlikte konu sahibi yeni konu açabilir.