dizel DTI

LABARNA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
61
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Selam arkadaşlar arabayı VECTRA DTI 2.0 16 V 2000 Model olarak değiştirmek durumunda kaldım. daha önce dizel araba kullanmadım,yakıt alırken
motorin mi ? euro dizel mi ? bir de hangi marka yakıt istasyonunu tavsiye edersiniz ? bu tip araçlarda nelere dikkkat etmem gerekiyor. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
Euro Alirsan Iyi Olur Performans Daha Iyi çünki Marka Olarak Fark Etmez Herzaman Aldiğin Yerden Alirsan Sorun Olmaz
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
arabayı yüksek devirde sürme dizel araba sıkışır 3500-4000 devire pek çıkma euro dizel al shell olabilir akü önemli bi de kışın motoru ısıtmadan yola çıkma yığılır
 

maliyeci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
569
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Güle güle kullan

Vectra B DTI' dan bahsediyorsun sanırım benim bildiğim dizel devirli kullanım sever ayrıca alt devirlerde pek canlı olmayacaktır ama seninki biraz gürültülü bir motora sahip tercih senin, mazotu sağlam bir yerden aldıktan sonra başın ağrımaz bu arada hayırlı olsun
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
benimkide corsa c 1.7 arkadaşım kamyon değil tabi araç senin istediğin devirde kullanabilirsin
 

buraki

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Vectra B DTI' dan bahsediyorsun sanırım benim bildiğim dizel devirli kullanım sever ayrıca alt devirlerde pek canlı olmayacaktır ama seninki biraz gürültülü bir motora sahip tercih senin, mazotu sağlam bir yerden aldıktan sonra başın ağrımaz bu arada hayırlı olsun

dizel hakkında bi çok kişi böyle düşünüyor ve yanılıyor. dizelin ömrü genel olarak turbosundan dolayı 2.000 devirde başlar 3.000 devirde biter. tabi bu motodan motora değişir. opelin cdti ları için 1750-3000 devir arasıdır. çünkü en fazla tork bu devirler arasındadır.zaten 4.000 devirden sonra istediin kadar gaza yüklen araba gitmiyor. dizel düşük devir kullanım ister. zaten fazla devir çevirememesinin nedenide bu
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
benim demek istediğimde buydu yüksek devirde dizel motor sıkışır bilginize
 

maliyeci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
569
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Niye heyecan yapıyorsunuz arkadaşlar

dizel hakkında bi çok kişi böyle düşünüyor ve yanılıyor. dizelin ömrü genel olarak turbosundan dolayı 2.000 devirde başlar 3.000 devirde biter. tabi bu motodan motora değişir. opelin cdti ları için 1750-3000 devir arasıdır. çünkü en fazla tork bu devirler arasındadır.zaten 4.000 devirden sonra istediin kadar gaza yüklen araba gitmiyor. dizel düşük devir kullanım ister. zaten fazla devir çevirememesinin nedenide bu


Ben devirli kullanım derken arkadaşa ibreyi kırmızı çizgiden ayırma demedim ki, kastettiğim devirli kullanım maksimum 4000 rpm benim söylemek istediğim 1500 civarı devirlerde sürekli kullanımın zararlarıydı.
Sizin mootrlarınız değişken geometrili common rail beslemeli elektronik sistemler olsada dizelin ve motorinin doğası gereği alt devirlerde yanma verimli olmaz ve bolca duman atarsınız sürekli bu şekilde kullanımda ise duman işi kalıcı olamaya başlar, dizeşde en verimli yanma genellikle 2000 - 4000 rpm civarlarında oluyor.
bu arada kapak açtırmadan 1.000.000 - 1.500.000 km yol yapan insanlara bir sorun bakalım bunu nasıl başarmışlar.
Üstelik düşük devirli kullanımlarda hızla kurum bağlayarak motorunuzun ömrünü daha da kısaltır
 
Üst