- Katılım
- 26 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,521
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
oooopel vız vız vız, oooopeel vız vız vız
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Direksiyon tam çevirildiğinde diresiyon kutusu keçeşerine zarar veriyormuş.Buda yağ kaçırmasına neden oluyormuş.
demişlerdiGM orijinal pompanın fiyatı 1200 YTL civarı Taiwan malı karşılığı var ve gayet iyi çalışıyor fiyatı 170 YTL çıkma GM pompalarda 150-200 arası değişiyor. Eğer pompa sağlamsa opelde de hiç ses çıkmaz duymak imkansızdır ama direksiyonu sonuna kadar dayayınca her otomobilde olduğu gibi opelde de ötme oluyor sürekli ötme olayı ise yağsız kalmış pompanın sesidir hiç yağsız kalmamış pompa 15 yıl sonra bile hiç ötmüyor yağsız kalıp ses bir defa geldiği zaman onarımı yok pompa değişmek zorunda
pompanın kayısını nasıl gerdıyorsun abi?Arkadaşlar araçın el kitabında " direksiyondan ses gelirse meraklanmayın bu opellerde normaldir " diye bir yazı mı var? Saçmalamayın.. Bu durum bal gibi de bir arızanın belirtisidir. Direksiyonun tam sağa veya tam sola çevrildiğinde yani limite dayandığında hafif bir hırıltı ( çiyaklama değil ) ve devir düşmesi olur. Nedeni pompayı zorlamamız. Bu da gayet normaldir. Direksiyonun tam sağa veya tam sola çevrildiğinde yani limite dayandığında çiyaklama yaparsa ( diğer durumlarda yapmaz ) bunu da genellikle motor soğukken yapar o zaman pompanın kayışı gerilir sorun biter. Bitmez ise doğru servise, öpülmeye.
Ben kendim germedim. Keçeyi değiştirirken seside hallettiler. Kayış motorun sağ ön tarafında, hava filitresinin altına gelen yerde.pompanın kayısını nasıl gerdıyorsun abi?
yok bılıyorum nerde oldugunuda kayısın gerdırme ayarı yokkı otomatik gerdirde o açıdan yaniBen kendim germedim. Keçeyi değiştirirken seside hallettiler. Kayış motorun sağ ön tarafında, hava filitresinin altına gelen yerde.