DİKKAT: LPG ARAÇLARDA Süper Performansan Diyorlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan attv63
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

attv63

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
114
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Ustalarım bu konuyu biraz inceleyelim ne dersiniz....

site adresi:http://www.lpgcharger.net/
site vermek yasakmı degilmi bilmiyorum yasaksa çok çok özür dilerim arkadaşlar.Bu ürünü sizlerinde bilmesini ögrenmesi gerceklik payının olup olmamasını ögrenmek istiyoruz.Resim ve açıklama aşşagdadır. Sevgi ve saygılarımla

4721933601040hvjz167mf3.jpg


472193360104020gs031qp4.jpg




HER ZAMAN HAZIR OLUN!
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden LPGcharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. LPGcharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu LPGcharger? Nasıl çalışır?
Öncelikle belirtmek gerekir ki LPGcharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. LPGcharger, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde…
LPGcharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse’a ya da turbo motorlarda wastegate’e, hiçbir şekilde orijinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.

ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyor musunuz? Hemen açıklayalım...
Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında motor modeline göre, rölanti valfı veya gaz kelebek potansiyometresi tarafından ayarlanır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yetersiz, yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hava/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve yakıt beslemesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
LPGcharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolayısıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.


 
ama adamların LPG ılanında koydukları araca bak ya BUGATTI, X5'e LPG takıldıgını gorduk ama... :D
 
deneme garantısı varsa ben kullanayım bır....arastırayım
 
fazla inandırıcı gelmedi
 
İyi güzelde, nekadar doğru?!
benim pek inanasım gelmiyor!
denemeden inanmam!
 
Paylaşım için saol ama piyasada bu tarz onlarca ürün var hangisini inansak acaba??
 
KAAN ARSLANLI usta ne der bu işe?
Bir cevap yazarsa memnuz oluruz.
 
ustalardan yorumlar bekliyoruz....
 
Böyle ürünler para tuzağı :)

lpg filtresini dalgalanma yapmayacak şekilde bağlarsınız, hortumları çok kısa tutarsınız, ince ayarları güzel yaparsınız, işte size lpg charger :)

Sıralı sistemlerin çalışma prensiplerini tam olarak bilseniz bu ürünlerin nasıl para tuzağı olduğunu, stokiometrik çalışan bir araçta benzin-lpg- hava oranlarının hepsinin birbiriyle nasıl iç içe olduğunu bilseniz bu tür ürünlere 1 ytl dahi vermezsiniz arkadaşlar
 
Geri
Üst