devir saati/hız

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan scoglu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

scoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
222
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
merhabalar benim arac corsa 1,7 dti... yokuşlarda aracı ikinci vitese attığımda araç bayılıyor. 2000 devirin altına düşüyor. 1 viteste 3500 devire geldiğinde ikiye atıyorum fakat ikinci viteste devir düşüp mazot yemiyor. 1 viteste 4000 4500 devire çıkıncada arıza lambası yanıyor. sorun sizce nedir ne yapmalıyım? yardımlarınız için teşekkürler...
 
filitreler gibi geldi bana yada mazot pompası
 
turboyu dağıtmış olabilir. aracı çalıştır bi son gaz yap bakalım nereye kadr çıkıyo eğer 2000 3000 deviri geçmiyosa turboyu dağıtmıştır. arıza lambası yanıyosa servise götür tech 2 ile baksınlar
ÖZ-KAL OPEL...
 
hava debisi arızalı olabilir büyük ihtimalle soketini sök tekrar dene hava filtrenin orda siyah parça soketini arıza lambası yanacak zaten sorun değill eğerki çekiş değişirse soru ondadır.
 
1.7 lerin 2.vitesi hep sorunlu bayılıyor duzde bile birkac tane denedim hep aynı 6 ay kullandım sattım 1.3 cdti aldım sorun kalmadı sana tavsiyem chip tuning power box bişiler var yeniden programlıyolar beyni öle bişi yaptır yoksa performans bekleme...
 
Ghostbuster' Alıntı:
1.7 lerin 2.vitesi hep sorunlu bayılıyor duzde bile birkac tane denedim hep aynı 6 ay kullandım sattım 1.3 cdti aldım sorun kalmadı sana tavsiyem chip tuning power box bişiler var yeniden programlıyolar beyni öle bişi yaptır yoksa performans bekleme...
ben buna katılmıyorum çünki araçta arıza ışığı yanıyor yanmasa tamam derimm ama şimdilik ek bişeylere grek yokk bence .;)
 
1.7 kullandım ben 2. viteste sorun var hatta bende ilk bozuk die servise cektim aracımı orada 2 tane daha vardı aynısından test ettirdiler saolsunlar aynı 2. vitese atınca arac yıgılıyor...
 
tansugurler' Alıntı:
ben buna katılmıyorum çünki araçta arıza ışığı yanıyor yanmasa tamam derimm ama şimdilik ek bişeylere grek yokk bence .;)
arıza lambası 4500 devirden sonra yanıyormus turbo 1750 devirden sonra devreye giriyor eger turboda sorun olsa osaman yanar ama genede bi servise götür baktır fakat hic bir sorun olmasada aracta bence özellikle 2. viteste tatminedicidegil performans..
 
yada map sensörü var emme manıfoldunda oda sık arıza yapan parcalar
 
hava akış sensörü veya turbo olabilirr!ama turboda sorun olma ihtimali yüksek!hortumlarında patlak felan olabilirr!
 
Geri
Üst